TREDJEDOSE, BUNADSUTSETTING OG ANALOGER

Hei og god torsdag alle sammen! Nå er det snaaaart helg!! Og det gleder jeg meg til. Selv om jeg syntes det er superdigg at min indre klokke har stilt seg til nogen lunde vanlig døgnrytme og rutiner, så blir det veldig hyggelig med helg også. I dag har jeg hatt litt diverse gjøremål på planen som jeg har utsatt lenge, for eksempel å få sydd inn bunaden min. Det skulle jeg vel strengt talt egentlig gjøre 19.mai i fjor, men det ble altså utsatt hele 9 måneder, haha. Så det var mildt sagt godt å få gjort unna, da mangler det bare en renserunde så er den klar til bruk til årets nasjonaldag.

I går tok jeg tredje dose av vaksinen, så kvelden i går og dagen i dag hadde jeg halvveis satt av til å ta det litt med ro i tilfelle jeg skulle bli dårlig. Meeen i likhet med de to tidligere vaksinene kjenner jeg egentlig ingenting annet enn en litt støl arm, så det er jo veldig deilig. Så senere i dag skal jeg hjem til foreldrene mine å spise middag, før jeg har booket meg på en yogatime i kveld. En deiiiilig dag med andre ord

Jeg tenkte å vise litt flere bilder fra sist runde med fremkalling av analogkameraet mitt! Her er fra hytteturen i høst hvor vi bodde i tretopphytta til Himmelhøy

Hahaha litt ustø på hånda 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg