TRENDY ASS BITCH

A N N O N S E L E N K E   H E R M I N E   H O L D  ,  N E L L Y

For noen uker siden spurte en venninne meg om jeg hadde noen tips til hvor man kunne kjøpe fine, større spenner! Jeg har jo alltid vært glad i å spenne vekk håret på høyresiden min, så heldigvis for meg er det jo supertrendy nå, og dermed sykt mye fine spenner ute og går. Tenkte jeg kunne tipse dere også!

R O S A   S P E N N E R   H E R

G U L L S P E N N E R   U T S O L G T   N A – K D

L E O S P E N N E   U T S O L G T   N E L L Y , L I K   H E R

D I A M A N T S P E N N E R   U T S O L G T   N E L L Y

B R U N E   S P E N N E R   H E R

 

 

NA-KD: Her finner dere veldig mange fine, enkle spenner i forskjellige størrelser og mønstre! De er også veldig greie i pris, og med rabattkoden ANNAIS15 får dere 15% på alt fra nettsiden i tillegg!

HERMINE HOLD: En helt ny favoritt, med alt mulig av farger i ulike varianter. Som dere ser har jeg hair slides i både rosa og brun (ønsker meg disse i blå også, HVOR FINE??), og de har et helt nydelig vintage-preg over alle spennende i tillegg til veldig god kvalitet. Anbefaler dere også å sjekke ut hårskjerfene – jeg ønsker meg denne – så klassisk og fin! Jeg har faktisk fått en rabattkode til dere fra Hermine Hold også, den er ANNA15 og gir dere 15% off <3

NELLY: Nelly har jo også alltid noe fint, og min favoritt der at the moment er denne, som jeg helt klart skal klikke hjem neste gang!!

EBAY: Ellers finnes det jo mye på eBay også, men det er jo kjapt mye ræl man får da det er så billig, haha. Billig plastikk, men du kan finne mye crazy og søtt der – bare synd det ofte ikke varer lengre enn èn kveld haha… 🙂

8 kommentarer
    1. Hei! Kan du komme med noen tips til hvordan organisere «ting»? Altså spenner, smykker, sminke og alt det der? Tar så mye plass og er vanskelig å finne syns jeg 🙁

    2. Jeg har sikkert 20 slike spenner fra eBay, men det er den dyre kjøpt i en hårsalong som ble ødelagt etter én kveld 🤭 Er superfornøyd med mine fra eBay

    3. Hadde også likt å se hvordan du organiserer slike ting! Synes du er så flink på interiør og sånn så tør å tippe du har et system på det 🙂

      Og så kommer det en skikkelig rar request her, men skulle smøre meg et knekkebrød her om dagen da jeg begynte å tenke på snapen du la ut om knekkebrødet som hørtes ut som dragene i got. Kan du legge den ut på skitshowet-instaen?? Holdt på å le meg i hjel bare av å tenke på den!!

      1. jeg skal svare på organisering i et eget innlegg, eventuelt i ukens spørsmål <3

        Hahaha!! jeg har dessverre ikke den snappen lagret!!! :(((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg