TRENINGSKJØR

Hei og hååå, og god hump day alle sammen! For min del er det helt _sykt_ at det bare er onsdag, denne uken har gått så sakte?! Men nååå begynner det sakte men sikkert gå mot helg, hehe. Siden sist har det ikke vært det største som har skjedd, dagene har egentlig bare gått og jeg er kommet meg tilbake til hverdagen endelig. Nå er jeg skikkelig inne i gode treningsrutiner også, så nå trener jeg 5 ganger i uken!! Så mye har jeg aldri trent før – men nå har jeg både tid og lyst til å trene såppas masse, så hvorfor ikke smi mens jernet er varmt. Jeg vet at når kulda setter inn frister det ikke sååå mye å forlate leiligheten for å trene. Men for meg som har konsekvent hjemmekontor er det en fin “date” med meg selv for å komme meg ut av huset i løpet av dagen i hvert fall èn gang. Ikke at noen spurte ok hade

Ellers har uken gått i litt møter, både business og pleasure. I går var jeg og møtte Sophie for en liten date med skravling og nydelig mat. Noe annet jeg prøver å være flink på denne høsten er å hele tiden ha hyggelige ting å se frem til, om det så er lunsj, hytteturer, fester, middager, aktiviteter eller henging. Det er veldig viktig for min egen del i hvert fall!

Trondheim leverte en helvettes regnskur som varte i cirka. 4 minutter, etterfulgt av den nyyydeligste regnbuen!  

Så, det var en liten update fra meg! Skal prøve å få vært litt flinkere å oppdatere her inne, men dere vet nå. Ikke hør på meg, for plutselig er det 2 ukers opphold igjen, haha. Ha en fin onsdag

4 kommentarer
    1. Heii, du må jo poste innleggene på facebook også! Her er det mange innlegg jeg ikke har fått med meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg