TRICKY Å REKKE ALT

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

K J O L E   N A – K D

S K O   N E L L Y ,   H E R 

 

Helgens outfit! Høhø, ser de forskjellige lysene med ulik redigering gjør at skoene ser ut som har forskjellig bilde på hvert eneste bilde, men de har samme farge som på bilde nummer 2. Forelsket meg heeelt i disse skoene jeg, og fikk en DM om de var behagelige å gå i – jeg syntes absolutt det! Jeg hadde de på i 8 timer i strekk, og ble veeeldig overrasket da jeg sjekket nå og så de faktisk hadde en høyde på 9,5. Føltes lavere! Finnes i sort her og i beige her

I dag har jeg friiii, noe som var much needed. Jeg har lange dager på skolen these days, som gjør det litt tricky å rekke alt – men regner med at når jeg er kommet bedre inn i rutiner at jeg klarer å få gjort alt jeg skal. Men det er i hvert fall veldig deilig og nødvendig med noen fridager innimellom – i dag fikk jeg ryddet opp i leiligheten, vasket massevis av klær, svart på mailer og gjort ting som har hopet seg opp jobbmessig. Ha en fin dag videre, så blogges vi imorgen!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg