TRIST

A N N O N S E L E N K E R   R O Y A L D E S I G N ,   R O O M 2 1

Offff, i dag er ikke helt min dag kjenner jeg. Selv om sola skinner inn, jeg har god tid, fått lønn og det er starten på en ny uke, føler jeg meg liksom litt trist i dag. Men sånn er det noen dager, og da er det bare å embrace det. Derfor har jeg ikke så veldig masse å fortelle eller drodle om i dag her på bloggen, og har heller brukt morgenen min på å lage pannekaker (som ble kjempefæle) og få litt nytt interiør på plass. Og ikke minst – ta bilder! Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor jeg hele tiden føler jeg må skrive flere avsnitt i hvert blogginnlegg, jeg ser andre bloggere ofte bare har outfit-details i enkelte innlegg. Så da tenker jeg dette er it fra meg i dag. Ha en fin start på uka alle sammen!

 

H O D E S K U L P T U R E N   F I N N E R   D E R E    H E R

V A S E N   E  R   F R A   S Ø S T R E N E   G R E N E

L Y S E S T A K E N E   E R   F R A   H M   H O M E

 

 

 

S K Å L E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

K J Ø K K E N V E K T E N   E R   G A M M E L   F R A   E L L O S 

V A N N K O K E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R

K O P P E N E   E R   F R A   I K E A

G L A S S K R U K K E N E   E R   F R A    I K E A

 

10 kommentarer
    1. Det er viktig å ha litt dårligere dager, for å innse hvor bra de gode dagene er. Håper resten av uka di blir tipp topp!

    2. Hvor er det Trondheim-kart-bildet fra? Og vet du evt. om der er andre byer? Så utrolig fint og enkelt!

      1. det er fra en illustratør som sendte det til meg!! jeg har lett igjennom mailen min nå men finner ikke navnet hans, det er typ et år siden så skulle ikke være så lett å finne tilbake haha 🙁

      1. hmm nei, jeg bestillte den fra RoyalDesign (samme eiere), men der er de utsolgt for den. Men tror det tok meg 2 uker å få den derfra! regner med det er frodi det er bestillingsvare! <3

    3. Hei fine du!

      Eelske slike innlegg, elsker stilen din!! Blir så inspirert, og lurer på om du kanskje kunne ha laget et innlegg om hvor du får mest interiør-inspirasjon fra? Jeg føler ikke jeg finner noen hverken på blogg eller instagram som har samme stil som deg og jeg trenger meeer av denne nydelige inspirasjonen!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg