TROLLDOM

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S ,  R O Y A L   D E S I G N 

B O R D E T   F I N N E R   D E R E    H E R

L A M P E N   E R   U T S O L G T,   L I K    H E R

 

Vet dere, jeg tror helt seriøst det er en magi over mandager. Altså ond magi. Det er en trolldom over denne dagen, liksom. Til vanlig klarer jeg å tenke at blåmandager er noe vi tenker på oss selv, men når jeg sitter her selv i dag – hell nah!! Som dere husker i går var jeg power, og meldte at neste uke skulle bli en skikkelig bra blogguke. Jeg var supermotivert for å get shit done, både på bloggfronten, det sosiale og så klart på skolen. Men så våkner jeg i dag – en time senere enn planlagt, sovet på meg kink i nakken, og bare en følelse av å være lei meg i kroppen. Jeg er ikke lei meg en gang!??? Når alt er tilrettelagt for en bra start på uka, why the fuckkerty blir den da ikke bra????

Så, jeg har tenkt å være så bloggete, positiv og inspirerende som jeg klarer. Det virker som alle andre bloggere klarer å snu blåmandag om til amazing, så da prøver jeg også. Så, jeg har sett positivt på ting rundt meg – at i det minste har jeg en skikkelig fin leilighet! Haha, det er ikke tull en gang. Etter jeg kjøpte en bukett med gåsunger (?) syntes jeg leiligheten ble superhyggelig. Så da er det det dere får se denne formiddagen, haha. Nå skal jeg drikke enda en kopp kaffe og høre på podcaster jeg syntes er gøy, så kanskje bloggmagien funker på meg også. Kanskje et stearinlys og noe duftpinner?? Kanskje ikke

Også skal jeg på skolen da. La oss ikke glemme det. Okei kødda, nå tikket det inn en mail om at jeg mangler enkelte ting i regnskapet mitt før det er ferdig. Herre min juledag ass

K O M M O D E N   F I N N E R   D E R E    H E R 

G U L L K U R V E N   F I N N E R   DE R E    H E R

T E P P E T   F I N N E R   D E R E    H E R

10 kommentarer
    1. Hvis du noen gang skal kvitte deg med noe fra leiligheten din så håper jeg du legger det ut for salg slik at følgerne dine fra Trondheim kan kjøpe det <3 Har du forresten tenkt å få gulvmatte under sofabordet? I såfall hvilket? Ønsker gjerne flere interiørinnlegg, omså kollasjer av ting du ønsker deg liksom!

    2. You and me both sis, denne dagen må være cursed. Var så klar for å ta uken med storm, men kanskje det kan vente til i morgen! Takk for at vi kan lide sammen haha <3

    3. Må bare si at jeg virkelig elsker podcasten deres! Såå artig å få et lite innblikk i hverdagssituasjoner med gubbene deres og ref. Åre???? Dere trenger ikke nødvendigvis å ha et «tema» for hver episode heller. Jeg tror flere enn meg bare digger å høre på skitprat av hva dere har gjort! Håper på ukentlige episoder, selv om det sikkert kommer reklame etter hvert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg