TRUST ISSUES

Hei og god mandag alle sammen! I helgen var det helt nyyyydelig vær, og jeg fikk skikkelig vårstemning. Selv om det var vær for jeans og skinnjakke på lørdag ble vi sittende å snakke om “når tror dere det begynner å snø igjen, da?”, haha. For sånn er det faktisk hvert eeeeneste år, at det kommer enda en liten vinter helt på tampen etter mye godt vær. I fjor (?) snødde det jo en uke før 17 mai, så jeg tar det ikke som en selvfølge at våren er her enda, haha. Trust issues

Men ja, helgen min var superfin! På lørdag møttes vi en liten gjeng for å nyte sola. Vi startet med pizza og ølsmaking, før vi dro videre på konsert med Kristian Kristiansen. Den konserten var helt nydelig, og anbefales på det sterke om man har muligheten!! Tenkte å vise litt bilder fra lørdag, så here we go:

 

I dag har vært en snedig dag hvor jeg har vært opptatt nesten hele dagen, uten å få gjort noe særlig av det jeg skulle, haha. Jeg og Erica reiser bort til helgen og skulle egentlig til Marbella, men endte opp med å ombooke til Nice i stedet for i dag. Det var nemlig meldt skikkelig dritvær i Marbella, at det nesten var finere vær i Norge, haha… Såå ja det gleder jeg meg veldig til!! Nå har jeg akkurat spist litt middag og skal begynne å gjøre meg klar til en treningsøkt i kveld. Yess det var et ganske uinteressant innlegg men men sånn får det verra !! HA EN FIN MANDAG VIDERE

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg