TRYNEMOR

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y 

Hei mine fine! Jeg er hjemme fra trening og nok en lesedag på skolen. Jeg hadde egentlig tenkt å sitte til langt på kveld i dag, men når jeg tar meg selv i å ligge langflat oppå pulten og kjøre den opp og ned (dere vet sånne fancy ass pulter man kan skifte høyden på), skjønte jeg at løpet var kjørt. Ikke noe mer å hente fra den damen! Jeg burde kanskje skjønt det da jeg tryna inn i cafeen på BI også, men men. Prøver så godt jeg kan å klamre meg til motivasjonen 

Uansett, jeg skulle egentlig vise dere dagens outfit, men jeg presterte å søle sjokkis og kjærlighet på pinne (av alle ting) over hele buksa mi, så det ble det lite av gitt. Men det var mange som ville ha tips på de øyeskyggepalettene jeg snakket om, så jeg tenkte å vise dere de nå! 

 

P A L E T T E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Jeg ser jo jeg har overdrevet litt når jeg sier jeg har gått til innkjøp av mange nye paletter, for det er virkelig bare to, haha. Men det er sjukt mange til å være meg! Jeg har brukt solpudderet mitt som øyeskygge i 4 år, liksom (som er et veldig godt tips i seg selv!). Men I give to you – THIS LOVE. Herregud, jeg er så forelsket i dette, hahaha. Og funfact: jeg ble selv “influencet” av Erica til å kjøpe meg dette, da hun hadde det med på en reise vi var på. Jeg gjenkjente med en gang highlighteren i den, fordi det er den jeg bruker selv! Den er helt s-i-n-n-s-y-k, og får alltid komplimenter når jeg bruker den på fest. Så bare den kan jeg anbefale på det varmeste (har vel strengt talt gjort det 10 ganger før), og hvis dere ikke vil bruke så mye penger på hele settet finnes refillversjonen av highlighteren her. Men da får man jo ikke noe skall til den da!

Uansett, alle øyeskyggene har falt like godt i smak som highlighteren min, i tillegg er det så nice å ha alt samlet. Både når jeg er hjemme og reiser! ELSKER den oransje fargen, brukte den alene i globallinjen min på bursdagen min og syntes bare det var nydens – fremhevde de blå øynene mine veldig! Så lett!!! Har prøvd meg frem med de andre også (bortsett fra den hvite fargen, den har jeg ikke prøvd), og konsistens og farger og bare – yes. Den er jo litt stiv i pris, men jeg kan virkelig anbefale den!

Jeg har også kjøpt meg denne paletten fra NYX, som jeg også er superfornøyd med! I tillegg til at den er billig! I denne er det ingen farger som er helt “wow”, men veldig nice til å prøve seg frem med for sånne som meg, som ikke nødvendigvis ser med en gang hvilke farger jeg burde bruke sammen.

PS: Når jeg først er inne på tipsern, så kan jeg informere om at spennen(e) dere har etterspurt som jeg bruker hele tiden, eeeeendelig er tilbake! Dere finner den her.

 

S Å   D E T   V A R   T O   T I P S   F R A   M E G   D E N N E   O N S D A G E N  

 H A   E N   F I N   K V E L D   V I D E R E   ♥

6 kommentarer
    1. Mitt øyeskyggetips om man ønsker seg litt glitter og glam er supershock-øyeskyggene til colourpop (kjøpes på colourpop.com). Superfine, billige og så sykt enkle å jobbe med🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg