TUR TUR TUR

Noen bilder fra gårsdagens tur! Da var det opp i marka for å tenne bål og spise frokost. Jeg er jo veldig skjeldent i marka, men det er utrolig hyggelig når man først tar turen og har kledd på seg godt! Det var jo hella mye snø også, pluss noen sinnsykt bra akebakker, så dere kan jo troooo hvem som angret seg som en hund på å ikke hatt med akematta mi. Men men jeg får ta turen opp dit senere for damn jeg ble fysen på en akerunde ass, aking er lett noe av det gøyeste jeg vet

I dag er egentlig også det eneste jeg har gjort vært å gått tur, haha. Nå i kveld derimot er det tid for den årlige 2. juledagssroastbiffen, noe jeg har gledet meg veldig til! For anledningen skal jeg glamme meg litt også tenkte jeg, så nå er det bare å få på litt sminke og lang kjole. Dette er jo første 2.juledag jeg ikke skal videre på noe romjulsfest, så det blir jo hyggelig at det ikke er noe stress. H A   E N   F I N   K V E L D   A L L E   S A M M E N  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg