UFORTJENT

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   J U N K Y A R D ,   N E L L Y

 

 

P U L P   F I C T I O N   G E N S E R   H E R

 

Hei og GOD HELG alle sammen! Jeg føler meg nesten bortskjemt for å få helg. Dere vet den følelsen når uken bare har sust forbi og du ikke føler du har “fortjent” helg enda? Den følelsen har jeg, haha. Men helg har  man jaggu fortjent uansett. I dag er det jo i tillegg valentines day, noe som skal “feires” straks ved å dra ut å spise med kjæresten sin familie, før jeg drar hjem og feirer litt med min egen familie. Happy kjærlighetsdag alle sammen, om man så feirer kjærlighet til seg selv, familie, venner eller kjæreste <3 Hva tenker dere om å komme i familiefeirings med Pulp Fiction genseren med sprøyter og sverd på, da? Hahhaa. Neida men er den ikke RÅ!?

Ellers ser jeg nettbutikkene har benyttet dagen til å ha rabattkoder her og der, så tenkte jeg skulle lage en liten oversikt over mine favorittbutikker som hadde oversikt! Sjæl har jeg faktisk en del lagret på Ellos sine hjemmesider som jeg tenkte jeg skulle kjøpe til leiligeheten, så det blir nok litt kveldsshopping på denne damen faktisk!

 

JUNKYARD: BRUK KODEN ANNAIS15

FOR 15% OFF KJØP OVER 500,-

 

NA-KD: TRYKK HER OG BRUK

KODEN VALENTINES FOR 14% OFF

 

NELLY.COM: TRYKK HER 

20% OFF HELE NETTSIDEN

 

ELLOS: 20% PÅ ÈN BESTILLING, OG HAR

20-25% RABATT PÅ ALT TIL HJEMMET HER

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg