UGLER I MOSEN

A N N O N S E L E N K E R   B I K    B O K 

Dette er SÅ. MEG. i dag. Jeg burde skjønt at det var ugler i mosen i går, da mandagen gikk overraskende fint og kjentes som en fin dag (noe det som regel ikke er). For jeg fikk jaggu mandagen i dag gitt! Jeg hadde egentlig lagt en del planer for å få gjort unna masse gjøremål, men plutselig ble alle avlyst. Da satt jeg der med masse jeg måtte få gjort før dagen var omme, og ingen mulighet til å gjøre det alene. Haha da begynner hodet å jobbe! Heldigviiiis fikset alt seg, og for en time siden fikk jeg trykket “gjort” på alle dagens gjøremål. Ja jeg er besatt av å bruke påminnelser-appen for alt fra at jeg må huske fra å blogge, forelesninger, kjøpe lyspærer til å hente bilen min på verksted

Jeg kom også akkurat hjem fra …. vaksinering!! Dose 2 mafakkas!!! JIPPiii. Det var jaggu på tide, og jeg er så glad for å fått siste stikk. Så i morgen har jeg ryddet dagen min litt, i tilfelle det skulle komme noe feber eller andre vondter i løpet av natten. Forhåpentligvis ikke!

K Å P E   B I K   B O K ,  H E R

G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

 

Jeg var en tur innom fotobutikken for å hente den siste fotorullen min med analogbilder, og da måtte jeg innom Bik Bok en tur! Der hadde jeg lyst å se på noen gensre jeg vurderer å kjøpe meg på nettsiden med rabattkoden min høhøh (ANNAIS20), og fant denne nydeligheten av en genser. Se på den fargen! Den kom ikke helt frem på bildene, men dere ser den bedre på nettsiden. Her har jeg på størrelse M

H V I T    H E R    G R Å    H E R    B L Å    H E R

Dette var genserne jeg egentlig dro for å se på, men de var tydeligvis bare tilgjengelige online enn så lenge! Koden gjelder også som sagt bare online

Nå skal jeg se litt på Netflix, drikke brus og spise brødskive!! En skikkelig tirsdagsvibe jeg er her for, det blir nydelig kjenner jeg nå. Håper alle har hatt en fin tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg