UKAS FØRSTE ;-))

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   N E L L Y

G E N S E R    H E R    B U K S E   I   M Ø R K E R E   F A R G E    H E R

 

God morgen alle sammen, og først: takk for alle kommentarer i går – såå gøy! Det gir meg lyst til å ha flere sånne “stemme” innlegg!! Kanskje jeg faktisk skal gå tilbake til “hjelp meg velge antrekk til nyttårsballet”? Hahaha. Anyways, i dag dere våknet jeg klokken 8. Hvorfor? Av den forferdelige lyden av en kjæreste som går med sko inne, på parketten jeg støvsugde for to dager siden. Jeg er så innmari kjip, men akkurat der klikker det for meg. Supertrøtt når han prøver snakke til meg, men _sperrer_ opp øynene når jeg hører skitne fotballsko gå inne i leiligheten. Hahaha, jaja jeg kom meg i hvert fall opp, noe som faktisk passer veldig bra siden jeg har en lang dag foran meg. I dag er det podding, skriving av eksamen, før jeg og Erica skal på ukens første filminspilling. Hør på oss, da. Ukas første liksom ;-))))

Ellers er koden min på NA-KD enda gyldig, så bruk koden ANNAIS15 så får dere 15% off hele nettsiden! Genseren ovenfor er min nye favvo, og tenker jeg må få meg den i alle fargene etter hvert. Føler den kler meg veldig godt, om jeg skal være ærlig, hahaha. Ellers er det også 20% off alt på Nelly, tilbudet finner dere her <3 Nå må jeg løpe, dagens første gjøremål er oppgaveskriving med eksamensgruppa. Ha en fin dag!

8 kommentarer

Siste innlegg