UKAS VERSTE

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T , N A – K D ,   N E L L Y

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 17. HER 18. HER 

 

En liten moodboard for å inspirere meg selv, haha. I dag sto jeg opp 10 minutter før jeg skulle møte studiegjengen for gjennomlesing av eksamen. Tok på meg ansiktskrem og pusset tenna, før jeg ruslet ut i morgenmørket akkurat slik jeg sto opp (med klær, tho). Siste finish på oppgaven tok egentlig alle dagens timer med dagslys, og nå skal jeg jobbe litt før jeg skal begynne å lese til eksamen. Ny uke, ny eksamen!

Nå skulle det vært mulig å ha polls på blogg – hvilken dag i uka er deres mest forhatte? Dette lå jeg og tenkte på i går, og det må stå mellom mandag og søndag. I hvert fall da jeg lå hele gårsdagen i sengen og var fyllesyk etter en shot for mye på byen (jeg VET jeg ikke tåler det så skjønner ikke hvorfor jeg gjør det), og da er søndager et eneste stort helvete. Men mandag – er det egentlig noe bedre??? Altså digg med en mandag å våkne fresh, gripe dagen ha motivasjon og livsgnist og alt det der – men om det ikke klaffer (som det sjeldent gjør???) er det jo bare helt dass dag eller hehe ok hade nå må jeg begynne å lese

Ellers tenkte jeg (som resten av bloggnorge) å tipse om at black week har startet flere nettsider! Nelly har 25% på absolutt alt (det har de jo aldri) nå, dere klikker dere inn her og bruker koden BW25. NA-KD har faktisk 30% på alt nå om dere klikker dere inn her og bruker koden BLACKWEEK. Og en liten reminder til slutt: slike tilbud er en super anledning til å kjøpe ting man trenger / uansett skal kjøpe, men også veldig lett å gå i fella på å handle masse man egentlig ikke trenger. Så lurt å tenke seg om to ganger før man betaler om man trenger absolutt alt i handlekurven! ♥

9 kommentarer
    1. Føler tirsdag er hatdagen, null ny inspirasjon, og fortsatt leeeenge til helg:( bare en fæl dag
      Lykke til videre med øvingen<33

    2. Søndager er sykt digge hvis du ikke er fyllesyk. Mandager er ikke deilig uansett om den er blå eller ei. Mandager og tirsdager. Verste dagene!!!! Haha

    3. Tirsdag er den verste dagen. Mandag kan man i alle fall prøve å gjøre noe bra for å starte bra, og bli fornøyd hvis man fikser det. Mens tirsdag er et fjell av en dag som stenger for alle utsiktene mot helg. Torsdag kan noen ganger være ei litta kneik den òg synes jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg