UKEN SOM VAR – UKE 10

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T

Akkurat nå: … sitter jeg stiv som en stokk i sofaen og blogger. Jeg hadde en spraytan-time i morges, og er mildt sagt ikke helt vant til konseptet. Jeg føler meg også superubrukelig da jeg må skippe kickboxingtrening i dag fordi jeg må sitte hjemme å …. bli brun. Hahahhaa for en verden (throwback til da jeg hadde tatt spraytan før bursdagen min og kjæresten måtte på legevakta samme dag til dere som husker det). 

 

Ukens tanke: Hvor ufattelig mye sola gjør med meg selv, samt alle rundt meg. Vi snakket om det her en dag, at om det er en solfylt dag er stemningen så utrolig mye mer munter og hyggelig ute blant folk. Gleder meg til vår!! 

  

Halloo, se på den fine gaven jeg fikk av Ingrid da hun hadde vært i Thailand – Hello Kitty deksel til airpodsene mine!!! Sånne små ting blir jeg så rørt av, hahaa. Elsker det!

 

Ukens opptur: Nå er det jo mildt sagt lenge siden jeg har hatt “uken som var” sist, så det blir litt godt og blandet fra de siste ukene. Og forrige uke var jeg på cafè to ganger alene, noe som ga sååå mersmak. Bare synd man ikke har tid til å gjøre slike ting så ofte, men i vinterferien koste jeg meg så mye i mitt eget selskap. Å gå en tur, sette seg ned på en cafè, lese en bok/avis eller høre på podcast mens man drikker en kaffe. Og ikke minst: people watche!! Anbefaler alle å prøve det, det er virkelig terapi. Her om dagen satt jeg faktisk på cafè og så på serie hahaha hvem er jeg

 

Ukens nedtur: Jeg har vært fjern som bare fankern de siste ukene, hahaha. Det har jo vært litt slitsomt, da. Dere kan høre alt om det i den nyeste episoden av podden som kom i går kveld! 

 

Ukens sang: Who Am I (What’s My Name?) med Snoop Dog er en gammel klassiker som hadde gått litt i glemmeboken, men her om dagen kom jeg over den og daaang det er noe funky og herlige greier

 

 

Ukens kultur: Ok dere, jeg skrev akkurat tidenes lengste avsnitt her, men bestemte meg for å heller laget et eget innlegg med tips til serier og filmer jeg har sett i det siste. Det er egentlig ikke noe jeg gjør, men har to serier jeg bare måååå anbefale dere haha!!!

 

Ukens obsession: OK, ikke for å referere for mye til podden, men som dere vet gikk jeg jo bananas på Ginatricot for en del uker siden. Og jeg har notert på notatene mine “treningsklær fra Ginatricot” som ukens obsession, hahaha. Så ja, det er disse vi snakker om i podden og (sjæl har jeg dennedenne og denne toppen elsker elsker)

 

Ukens mat: Brødskive med majones, roastbiff, sprøstekt løk og sylteagurk! Det smaker seriøst helt råtters. Ellers har jeg også fått heeelt hang up på syltet chili / banana peppers, og går rundt og snavler det typ hver eneste kveld. 

 

Ukens gledingz: Åh, nå har jeg masse småting å glede meg til, som føles godt. Jeg gleder meg til det blir vår og lysere ute, jeg gleder meg til å ha påskeferie (og bursdag forsåvidt).

Hahaha bilde 1 er av søta på boksetrening, og ikke minst bilde 3 – fiiine paret meg og kjæresten 🙂

 

Ukens donk: Ahh, her om dagen skulle jeg på skolen. Jeg hadde vært på skolen dagen før også, og dermed var kaffekoppen min skitten fra dagen før, så jeg vasket den for hånd med zalo i kjøkkenvasken før jeg dro. Helte oppi ny kaffe, og dro av gårde. Gjennom hele første forelesning sitter jeg og drikker, og syntes kanskje det smakte litt snedig av den kaffen. Litt ut i andre forelesning, og halve kaffekoppen er drukket opp, åpner jeg for å se hva som foregår oppi der, da jeg har fått en faaaens til hodepine også. Der vettu, der har jeg sittet og drukket kaffe med masse zalo i. Det skummet seriøst av kaffen, og det lå grønne zalostriper øverst på koppen, samt en herlig lukt fra blandingen av iskaffe og zalo. Så der var det tydeligvis blitt litt tidlig på morgenen for søta for å vaske kaffekoppen sin skikkelig, og drakk jaggu meg en god dose zalo på morgenkvisten og dro på meg hodepine resten av dagen. Kjenner at man lever da, ja

 

Ukens hjelp: Dette kommer til å bli den klassiske “det er aldri like gøy å høre om hvis du ikke var der”-situasjonen. Men jeg syntes det var så innmari snedig og freaky at jeg må nevne det, haha. Da jeg var i Brønnøysund var det jo et voldsomt til uvær, og jeg og tanteungen lå i et naust nede ved vannet. Det pøset ned blandet med hagl, og da sier tanteungen min “Hva om det hadde begynt å lyne og tordne nå da?”, og jeg svarer: “Det hadde vært så skummelt at det orker jeg ikke tenke på”. Før jeg er ferdig med setningen slår fanken meg lynet ned i typ vannet foran oss etterfulgt av det villeste tordnet. Sånne der ting er så INNMARI sprøtt å oppleve hahaha !! Det var to stk som ikke var så veldig høye i hatten da ja

 

8 kommentarer
    1. Jeg hyller deg som vet forskjellen på da/når. Føl deg fri til å influence andre til og lære det óg. Ha en strålende dag videre<33

      1. hahah trying my best! syntes selv akkurat da/når kan være superirri når folk skriver feil, haha. men glipper noen ganger sjæl og! <3 ha en nydens dag selv søta <3

    2. Anbefaler å vaske kaffekoppen (kanner og for så vidt) med en enten pulver eller sånne tabletter for oppvaskmaskin! Skummer åpenbart ikke (can u imagine i maskinen hahah) og setter ikke smak! I tillegg fjerner den mye smuss og fett! Wow høres ut som tidens salgskvinne for oppvaskmiddel takk for meg bye

      1. jaa jeg pleier egentlig å ha den i oppvaskmaskinen, men det ble litt knapt med tid haha… bra salgskvinne da, det skal du ha!! hahah

    3. hahahaha det med kaffekoppen gjorde jeg helt serr selv i forrige uke!!! satt i hele forelesningen og sippet på såpe-kaffe….. må dog innrømme at i knew det var noe galt oppi der men trengte kaffe så det fikk stå til

      1. hahhaha det er noe sant i det der ass, jeg visste vel innerst inne i meg at det var noe muffens sjæl… men morgenforelesning uten kaffe …. nooooo nonononoo not happening haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg