UKEN SOM VAR – UKE 10

A N N O N S E L E N K E R   B L I V A K K E R  ,  N A – K D

Akkurat nå: Sitter jeg på kjøkkenøya mi og drikker kaffe. Egentlig skulle jeg vært i forelesning akkurat nå, men da jeg sto opp i morges føltes ikke kroppen helt bra. Jeg dro meg opp og startet tannbørstinga, før jeg kom på at – hva fanken jeg er jo voksen jeg bestemmer jo om jeg vil dra?? Det er jo frivillig?? Jeg kan ikke huske sist jeg ikke dro i forelesning fordi jeg følte meg litt dårlig (throback til da jeg dro rett i forelesning etter 27 timers reise fra Sri Lanka og var helt borte i huet), og har liksom enda ungdomsskolementalitet på det – hvis jeg går glipp av EN dag bør jeg være driiitsyk og da har jeg misset masse masse masse??? Ok anyways – det gjør jeg nå

Ellers har jeg også oppdatert Tise i dag! Der heter jeg annaison, og halvparten av overskuddet av klærne jeg har fått sponset til Kreftforeningen <3

 

Ukens tanke: Da jeg tegnet øyenbryn på Melis i sommerferien for noen år siden, og at jeg må gjøre det igjen for det var GØY

Og hva fanken som har skjedd med planten min, den henger bokstavelig talt med hodet

Ukens nedtur: Forrige uke var jeg irritabel, ass. Hahaha. Og det er så forvirrende å være kvinne noen ganger – VAR folk generelt ekstra irriterende forrige uke, eller var det hormonene mine som was playing tricks on me? Jeg er egentlig en ganske tålmodig person, men forrige uke kjente jeg jeg fikk mye opp i hæshn ass

 

Ukens opptur: Forrige uke fant jeg ut at jeg har fått muskler!!! I armene! Det fant jeg ut da jeg hadde photoshoot her hjemme, og da jeg så på bildene etterpå så jeg jaggu meg noen ripped ass guns og jeg bare WoOooW har du våpentilatelse på de der eller !! Bare se her:

Hahaha noe av responsen jeg fikk var jo: OI det så vondt ut ! For JA: jeg sliter med eksem under armhulene, men enjoy denne muskelbundten heller ! Jeg er så stolt !!! 

 

Ukens sang: What’s Love Got To Do With It med Warren G og Adina Howard! Jeg er back på gammel, god og nydelig funk/hip hop om dagen som dere kanskje skjønner

 

Ukens kultur: Igjen, jeg tror ikke dere skjønner hvor mye jeg ser på serie om dagen. Om jeg ikke er på skolen, trener eller er med andre: serie. Det står på i bakgrunnen når jeg jobber, når jeg spiser, har den på vaskemaskina når jeg dusjer. Siden sist uke har jeg sett ferdig første sesong The Sinner – se den! Utrolig bra!! Jeg er også snart ferdig med sesong 4 av Bates Motel, så her går det unna skjønner dere kanskje. Liker også denne serien veldig godt, utrolig fucka og jeg kjenner jeg blir ordentlig engasjert. Jeg haaaater jo ting som er spennende og vil bare vite hva som skjer med en gang, så her får jeg virkelig øvd meg. Ellers har jeg jo hørt på podd som alltid, og særlig Tore Sagen sin med Hvorfor ytre høyre alltid vinner debatten, likte jeg godt. Kanskje litt ekstrem, men den fyren der sier mye bra spør du meg!

 

Ukens obsession: Maskara! Jeg har plutselig fått kjempelange vipper igjen, og å bruke litt ekstra tid på å ta på maskara har vært veldig gøy. Før gikk jeg ofte mer uten maskara enn med, fordi jeg liksom aldri ble helt fornøyd uansett. Komboen jeg bruker nå er denne maskaraprimeren og denne maskaraen om noen skulle lure!! 

 

Ukens mat: Her har jeg ikke all verdens ass, forrige uke var kjiiiiip mat-wise. Forskudsskatten skal betales straks, og jeg har vært i skikkelig sparemodus. Knekkebrød, egg og nudler all day everyday. Etter dette innlegget skal jeg faktisk dra på butta og kjøpe inn litt til kjøleskapet, for det er much needed!

 

Ukens gledingz: Nå gleder jeg meg til kjæresten kommer hjem! Han er jo på sitt siste år på bacheloren nå, som betyr bachelorskriving og er derfor veldig mye i Oslo. Så vi har tyyyp avstandsforhold igjen at the moment, noe som suuuuger!

 

Ukens lættis: Hele Silent Disco-opplevelsen var en eneste stor lattis/confusion

 

Ukens donk: Forrige uke slo jeg meg selv på kleinhet/donke-fronten. Som dere kanskje har skjønt, syntes jeg veldig, veldig lite er pinlig. Men det er én ting jeg ikke får meg selv til å gjøre, og det er å drikke Monster energidrikk. Jeg syntes bare det er så. jævlig. harry, og jeg vet selv hvor teit dette er. Jeg tenker aldri over det når andre drikker det, men jeg får bare ikke meg selv til å sitte å sluke en halv liter Monster. Men så var det en sen forelesning, jeg skulle på trening, og øynene var på halv tolv og kroppen sliten. Jeg måtte ha et lite koffein-kick, og som dere kanskje vet syntes jeg Nocco smaker drit. Så da måtte det bli Monster (de har bare disse to merkene i kantina), og den måtte jeg kjappe å kjøpe meg, gjømme den under skjerfet mitt og røske med meg en kopp opp i forelesningssalen. Monsteren måtte jeg knerte under bordet, før jeg diskret helte den opp i koppen og DERMED kunne helle den i meg. Jeg vet hvor sykt latterlig jeg er, men jeg får det bare ikke til, det er noe med Monster som river i sjela mi

 

Ukens flause: Jeg har slått til med et skikkelig Anna-moment! Forrige uke var jeg i et møte med en potensiell ny regnskapsfører, og skulle da ha et møte for å snakke om mengde, pris +++. Ganske formelle saker med andre ord. Jeg hadde kjøpt meg en kaffe og gikk bort til bordet der han satt, og han reiser seg for å hilse – vi hilser, og jeg hører en mistenkelig lyd ved siden av meg. Der har jeg helt ut kaffen min med den andre hånda – brukte åpenbart all konsentrasjon på å hilse med høyrehånda, at kaffen i venstrehånda måtte ryke. Han merker det også, og jeg blir stående med hånda mi i hans, se ned på kaffen, og bare se på den??? Jeg hadde serr nettopp stått opp og ble helt paff av meg selv. Han endte opp med å måtte hente papir, og mens jeg sitter på knær og tørker opp klarer jeg å melde “Heeeeeheee tyyyypisk meg detta ja !”. Why am I like this

 

Ukens shopping: Jeg har en stor og nydelig pakke med klær på vei, og er så glad for et nytt samarbeid!! Syntes NA-KD har helt sjuukt mye fint, samt god kvalitet til lav pris <3 Her har dere det jeg har på veg, noen “basics” med kult snitt, samt noen mer spesielle plagg og smykker. LOVE IT

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

15 kommentarer
    1. Kan du oppdatere på lengden på beina på den blå jeansen og den grønne buksedressen?
      Hilsen fra en annen tynn langbein

      1. ja! minn meg på det om noen dager så skal jeg svare deg med en gang <3 et tips er å se på nettisden også, der står det alltid hvor høy modellen er og hvilken størrelse de har!

    2. Hei! jeg slet også en laaang periode med eksem under armene og skjønte ikke hva det var, MEN så byttet jeg først til deodorant uten noe lukt/parfyme og det hjalp!! nå har jeg også funnet en fra dr greve jeg kan bruke.. tror den heter noe som mild og pleiende og er blå! bare et tips om du ikke har testet det.

      1. ååh takk for tipset, men det har seg sånn at jeg faktisk ikke bruker deodorant til vanlig haha :((( så i wish det var det!! det er heldigvis ikke der hele tiden lengre, tror kanskje det har med barberhøvlene jeg bruker å gjøre, at de må være veldig skarpe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg