UKEN SOM VAR – UKE 11

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D   +   N E L L Y 

Akkurat nå: … har jeg og kjæresten nettopp støvsugd og vasket leiligheten! Shittos pomfrittos det er digg å få unnagjort ass

 

Ukens tanke: Forrige uke gikk det opp for meg hvor utrolig lite kjøtt jeg spiser, nå som jeg har flyttet ut! Det eneste jeg kjøper inn selv av kjøtt er faktisk kokt skinke?? Ellers er det jo kjøttdeig på taco og ofte noe kjøtt i søndagsmiddagen med familien, men når det er meg selv spiser jeg så og si alltid scampi. Kylling syntes jeg er vanskelig å lage og ikke spess godt, så det har jeg faktisk ikke gått til innkjøp av siden jeg bodde hjemme, haha. Dette ble kanskje litt snikskryt men jeg trodde faktisk jeg spiste mer kjøtt en som så. Jeg diskuterte det med noen venner også, hvor utrolig lett det er å spise kjøttfri middag feks? For meg er det helt klart pålegg og “munchemat” som er det vanskeligste å kutte vekk kjøttet på

 

Ukens opptur: Å ha betalt forskudsskatten!!! Herregud som jeg stresset over den. Så da den fakturaen ble betalt på fredag var det mildt sagt noen som kunne senke skuldrene

Ukens nedtur: Denne uken endte veldig, veldig trist og det kommer jeg helt sikkert til å snakke mer om i neste uke <3

 

Ukens sang: Hva heter den der Yeeee its hard to be a nissemann??? Shit ass i går var jeg og typen i fyyyr og flamme med den på full vreng på høytalerne. Det er faktisk noe sjuuukt catchy med det der DOM da di du dom, da di du dom??? 

 

Ukens kultur: Her er det fortsatt et evig serie-kjør, men denne uken var jææævlig travel for meg, så jeg rakk faktisk bare se litt på serie. Jeg og kjæresten så MJ-dokumentaren, noe som var … off nei, fælt. Vi snakker jo litt om den i podden, og som jeg snakket om der var jeg helt seriøst kvalm hele tiden. Men, det jeg fant ut etter vi snakket om det på podden er jo faktisk at det KUN vises èn side av saken på denne dokumentaren. Jeg trodde hele tiden familien til MJ hadde takket nei til å være med, men så fikk jeg fortalt at de aldri har blitt spurt en gang?? Altså det svekker jo den dokumentaren 1000 hakk

 

Ukens obsession: Hoodie! Forrige uke gikk jeg med hoodie hver eneste dag – enten over treningstights og bare chilla, eller med kåpe og trenchcoat over. Og matchende joggedresser !!!! Det vet dere kanskje fra før, men i det siste har jeg gjort en skikkelig rundvask i klesskapet, og gitt bort masse joggeklær, og sitter igjen med nesten bare laxeklær som matcher. Jeg vet jeg har sagt det før, men det har blitt tyyyyp en tvangstanke. Særlig når jeg skal fly, da MÅ jeg ha matchende joggis.

Jeg sitter faktisk og blogger OPPÅ det gamle blogginnlegget nå klokka 20.32, fordi jeg sitter og titter rundt på internett. Så da tenkte jeg å dele det med dere i dette innlegget, i stedet for å lage et eget om .. joggedresser, liksom. Haha! 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5.HER 6. HER 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 

_______

 

Ukens mat: Herregud, forrige uke laget jeg nudelsuppe igjen. Jeg har vel skrevet om den før, men må bare tipse dere om den igjen. Jeg føler meg skikkelig flink når jeg har laget den (selv om jeg bare følger oppskrifta lol), og har planer om å servere den til svigers en dag. Dere finner oppskriften her – er dere glad i nudler/asiatisk/ramen – try it!

 

Ukens gledingz: Starten av neste uke blir seriøst bizzi, det er lenge siden jeg har hatt så fullpakket plan når det kommer til jobb. Det blir deilig å få noe annet å tenke på, men det blir også veldig fint å dra nordover med og til familien senere neste uke <3

Hahhaha det bildet til høyre der – meg som hadde på løs treningstopp, og skulle ha på stram genser på vei hjem – kult ? 

 

Ukens (fore)leser: Haha, ok en helt ny vri her – men forrige uke fikk vi en ny foreleser i et fag, og han var så utrolig FLINK! Men det jeg egentlig skulle fortelle her, var at han ga meg den sjuuukeste ASMR-en, noe som kanskje ikke er helt heldig. Han snakket jo i mic og hadde en ganske kraftig stemme, men likevel ble jeg suuuuperberoliget og fikk heelt ASMR, hahaha. Det blir spennende å se hvordan går etterhvert, i og med at forelesningen starter 08.30

(for dere som ikke vet hva ASMR er, det er at man blir sjuuukt avslappa, trøtt, får frysninger osv – det er ca. halvparten av befolkningen som har muligheten for å få ASMR, så prøv å søk det opp på Youtube – det er FANTASTISK)

 

 

Det blir ingen “ukens lattis” eller “ukens flause” denne gangen, rett og slett fordi denne uken verken var så veldig gøyal, og jeg klarte heller ikke drite meg nevneverdig ut <3

7 kommentarer

Siste innlegg