UKEN SOM VAR – UKE 13

A N N O N S E L E N K E R   N E  L L Y ,   N A – K D ,   J U N K Y A R D 

S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Akkurat nå: Sitter jeg og loller av bildene over, hahaha. Så sjukt lite on fleak, hahaha. Forrige uke var det egentlig dags for å skrubbe av selvbruningen sin, men jeg orket ikke så her sitter jeg superskjoldete og flassete. Planen var egentlig å ta skrubbe-seansen i dag, men tror dere fanken ikke sluket i dusjen har tettet seg what the actual fuck

Ellers – vet noen hvordan jeg får maskaren til å SLUTTE å smitte av på øyelokket og under øyet??? Jeg har prøvd vannfast også men det funker jo HELLER ikke???

 

Ukens tanke: Forrige uke var jeg stappfull av eksistensielle tanker og typ “meningen med livet”, haha. Jeg snakker litt om det i ukens podd som kom i går, så dere kan jo høre litt på den for å høre meg stuke med plassen min her i laivet (her)

 

Ukens opptur: Hahah nei spør du meg spør jeg deg ! Neida, fredagen må ha vært forrige ukes opptur, som startet med Harm og Hegseth-show, og endte opp på hardfyllan ala dobbeldating med Erica og kjæresten. 

 

Ukens nedtur: Hvor innmari LOOSER jeg er. Nå skal jeg være ærlig og si at jeg blander litt ukene her, men da jeg fløy til Oslo forrige uke (??, uken før??) kjøpte jeg meg jo en liten baggis med reker og sitron som alltid. Vet ikke om det har blitt en tvangstanke eller en tradisjon, men rekebaggis blir det i hvert fall på meg hver flytur. Da jeg kom hjem fra Oslo samme kveld, kom jeg på at jeg hadde glemt å bruke rabattkortet mitt. Eller, kjøp 10 få en gratis-kortet (u know). Jeg blir helt satt ut av sånt, og får helt tankespinn på hvordan jeg kunne glemme å få det stemplet osv hahahha håper jeg ikke er den eneste

Dette er jo åpenbart ikke ukens største nedtur, hele forrige uke var jo egentlig bare en eneste stor nedtur, men det regner jeg liksom med dere fikk med dere etter så mye klaging det kom fra meg *hehe*

 

Ukens sang: Gressholmen med Kristian Kristensen. Guri ass, første gang jeg hørte den gråt jeg – den rørte virkelig nordlendningen i meg <3

 

Ukens kultur: Sesong 2 av The OA er ute, og jeg sluker det! Jeg likte sesong 1 helt OK – altså, det er jo noe spesi shit, men sesong 2 er virkelig dødsbra så langt

K Å P E   H E R    T I G H T S    H E R    S K O    H E R

 

Ukens obsession: Skinntights, åpenbart! Haha. Jeg vet mange av dere også har denne nå, og anbefaler ikke å vaske den på 40 – da blir den ganske slitt! Sjæl har jeg to stk nå hahaha *fornøyd*

 

Ukens mat: På søndag hadde mamma laget boeuf bourguignon, faen så godt??? 

 

Ukens gledingz: Denne uken! Gårsdagen var en skikkelig god mandag, og håper resten av uken blir like bra – jeg har jo faktisk bursdag!!!! 

 

Ukens donk: 100% meg som bestiller meg tequila og moscow mule når jeg vet jeg dææævvver av sprit dagen der på fyyysj

 

Ukens flause: Jeg kan ikke dvele for mye over dette – men forrige uke fikk jeg tilbake den eksamenskarakteren jeg hadde klaget på, som var en B. Jepp, en B. Hva tror dere jeg fikk? En C 🙂 

 

Ukens tips: Ok nå gønner jeg masse random ting her men:

  1. Å støvsuge madrassen sin fordi der er det myyye bed bugs
  2. Å bruke “påminnelser” på iPhone for å få orden på livet sitt (det hjalp meg å serr bli en bedre person)
  3. Jeg har rabattkode på Junkyard som varer til 25.april, som er ANNAIS15 og gjelder hele nettsiden (feks hoodien på bildet under)
  4. Si snille ting til folk når du allerede tenker det inni deg!!!

T R E N I N G S T O P P    H E R    T O M M Y   J E A N S   H O O D I E     H E R 

26 kommentarer
    1. va på tide at du hadde bursdag igjen!! syns det bynne å bli en stund siden hahah… *referer til den perioden alle bloggleserne dine syntes du hadde bursdag hele tiden*

    2. Ang mascaraen!!! Ta litt translucent pudder rett under brynet og rett under ved vippene nederst på øyet. Funker dødsbra på meg🤩 har kun prøvd med løst pudder

    3. Maskaraen smitter ofte over hvit man er litt oljete/fet i huden, så da hjelper det med noe som gjør deg mindre oljete. Litt ekstra pudder (helst translucent) rundt øyet hjelper for meg 🙂 Håper forresten ikke for din del at du har bedbugs (som er det samme som veggdyr), for da hjelper det ikke bare å støvsuge madrassen, det skal visst være et slit å få bort. Du mener kanskje midd?

      1. ahhh ja bildet ovenfor var etter trening og da var det EKSTRA ille, så er sikkert sant det!! tusen takk for tipset!! <3
        hahaah nei mente vel ikke bedbugs på ekte, mente vel mer midd og støv, høhø<3

    4. Tror primer på øyelokket vil hjelpe, fordi det vil forhindre at man blir oljete på øyelokket 😀 Urban decay sin eye shadow primer er gull!

    5. Ååh det med karakteren er så kjipt, det var tre stk i klassen som gikk fra C til stryk. Skjønner ikke hvordan sensorer kan se så forskjellig på en eksamen!

    6. Heei du søte! Jeg ser du studerer det samme som meg og også samme året. Lurte derfor på hvor langt du har kommet på bedriftsmarkedsførings oppgaven og om du har god peiling på hvordan den skal gjøres? Selv synes jeg oppgaven er utrolig diffus og vanskelig …

      1. vi har kommet ganske langt, men er LANGT i fra usikker på om det er rett hahah!! som du sier er oppgaven helt jævlig, så vi prøver oss bare frem… <3

    7. Bruker en mascara fra Sensai som er vannfast opp til 38 grader, smitter aldri av på huden og man trenger ikke mer enn varmt vann for å fjerne den! Anbefaler å prøve den dersom de andre tipsene ikke fungerte

    8. Hvis man bruker fet krem eller oljebasert krem så smitter det over både under og over øyet. Sleit skikkelig med dette hver eneste dag og brukte evig mye spenn på mascara for jeg kjøpte nye hele tiden da jeg trodde det var mascara valget som var problemet. MEEN, så begynte jeg å bruke origins øyekremen og har ikke hatt dette problemet en eneste gang siden. Så anbefaler en øyekrem istendenfor fuktighetskrem 👌🏽

    9. Anbefaler Dior sin Diorshow Maximizer Mascara Primer! Den gjør at enhver mascaraen sitter sykt bra, i tillegg gir den lengde og volum til vippene. Man kan også bruke den som vippeserum! 😍 Merker så stor forskjell når jeg bruker den og ikke, jeg pleier også å få oljete øyelokk men maskaraen smitter aldri av når jeg bruker denne. Et tips er å gjøre seg ferdig med ett øye om gangen med primeren og maskaraen, for den tørker ganske fort.

    10. Har slitt med mascara på øyelokkene selv, men ikke med loreal sin volume million lashes! Den er best 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg