UKEN SOM VAR – UKE 22

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Akkurat nå: … skulle dere virkelig sett meg. Jeg er, og ser ut som et totalt vrak. I går var jeg nemlig ute en tur, og krysset legghårene for å ikke bli bakis i dag – vel, det gikk jo som så. Så her ligger jeg i sofaen og prøver å få lest. Har akkurat lagt inn en bestilling på thaimat på Foodora, og fant ut at det jaggu var på tide å blogge, og kanskje se en episode serie også…. Jeg har jo tross alt lest hele TJUE minutter i strekk. Fy faen ass hahaha

 

Ukens tanke: I går hadde jeg noen wise words (syntes jeg selv) – nemlig at gode karakterer betyr ingenting om man ikke er lykkelig!!! Hahaha. Det var det jeg sa da jeg åpnet vinflaska og dro til Emilie hvor alle venna mine var samlet på vorspiel. Ikke at et vorspiel og alkohol gjør meg lykkelig, men jeg kjente jeg hadde superlyst å dra ut å ha det gøy med vennene mine, og da gjorde jeg akkurat det. Det er viktig å kose seg! 

Meg forrige uke som satt og nøyt en kaffe på cafè, og postmannen kommer med en enorm pakke til meg  kafeen. Flau blogger! // Hahaha. Meg som er blown away over hvor jækla ufresh og støgg jeg kan være, men samme dag kan gjøre meg så fresh og søt

 

Ukens opptur: Å få A og B på de første eksamnene!!! Deilig!

 

Ukens nedtur: Eksamensperioden gjør jo huet ganske spik spenna gærn, og humøret mitt svinger rimelig greit om dagen. Jeg kan bli så utrolig sliten og lei meg, og det føles så ekte når det først står på. Litt som PMS – alt føles genuint helt jævlig, men etterpå ser man hvor fillete og overfladisk det var. Litt sånn blir jeg i eksamensperioden, følelsene litt utenpå kroppen, haha!

 

Ukens sang: Aretha Franklin med I Say a Little Prayer. Altså alt fra den damen er jo rent gull, men herregud den sangen er virkelig en helt egen vibe. Alt fra når jeg tar dagens første kaffe, til når jeg setter meg ned og sminker meg før en utekveld – den passer til alt!

 

Ukens person: Meg selv, og alle andre som sitter med eksamenslesing! Og for så vidt de som ikke gjør det. Poenget mitt er at når det er eksamensperiode kommer alle i en sånn power-modus, hvor man backer og støtter hverandre opp med oppmuntrende kommentarer og ståpå-vilje. Det er så utrolig fint! Bare å se hvor mye vennene mine bryr seg om hvordan jeg gjør det, hvordan det går, når jeg er ferdig – nei det er rørende! Og jeg merker bare her jeg sitter inne på bloggen også, og tenker på alle dere som også sitter med snuten i boka, og at jeg vil at dere skal lykkes. Hadde bare verden alltid vært som når det er eksamensperiode si !!! Hahaha eller kanskje ikke

 

Ukens kultur: Akkurat nå ser jeg på Lucifer på Netflix, som er heeeelt ok / relativt dårlig. Jeg kan ikke ha en for bra serie å se på om dagen, så da er den jo midt i blinken, haha. Jeg begynte også på Chernobyl, som jeg tenkte å se ferdig når jeg har … feri! 

Sånn går no dagan. 

 

Ukens obsession: Jeg er obsessed med unintentional ASMR. Haha. Jeg har jo tipset dere om ASMR her inne tusen ganger før, men nå har jeg sett så mye på det over lengre tid at jeg har blitt litt “immun”. Så nå ser jeg på unintentional ASMR, som rett og slett er vanlige folk som snakker i vanlige situasjoner, men har veldig behagelige stemmer/bevegelser som gir meg ASMR. Så det går myyyyye i folk som har satt sammen filmer av Kylie Jenner, Kim Kardashian, Khloe Kardashian +++, de gir meg faktisk helt sjuuuukt ASMR, haha. 

 

Ukens mat: Den pad thaien jeg har slukt i meg mens jeg har skrevet dette innlegget. It did me good

 

Ukens gledingz: Gjett en gang!

 

Ukens donk: Meg, så klart (+ alle som bruker tiden sin på å klikke over bompenger). Jeg hadde en seanse her i går, da jeg hadde brukt typ 30 min på å skifte Bitmojien til kjæresten min så den skulle ligne mest mulig. Senere den dagen skulle han dra for å møte noen venner, og jeg går inn på Snapchat for å se på det nye mesterverket mitt (altså Bitmojien hans). Der ser jeg at vi sammen er bare helt feil match, og at hudfargen jeg hadde valgt var helt feil. Derfor måtte jeg se meg nødt å ta opp telefonen og ringe han, og spørre om han kunne skifte hudfarge på bitmojien sin til en som var litt mørkere. Det værste er at kjæresten min er så vandt til my donky ass at han han melder at ja, det skulle han gjøre, og lo litt før han lurte på om det var noe mer. NIks, ikke noe mer hade

 

Ukens wtf: Ok dere, det har skjedd noe med kroppen min det siste halvåret jeg ikke skjønner bæret av. Jeg har fått et hull/søkk i låret, og det blir bare dypere og dypere. Nå er det blitt såppas dypt at det vises alltid gjennom treningstightser for eksempel, og når jeg går med bare ben vises det supergodt. Jeg må jo ærlig si at jeg ikke syntes det er så veldig fint, og kjenner faktisk litt på en usikkerhet rundt akkurat det. Jeg har bestilt time til legen for å sjekke hva fanken det er, men har noen av dere opplevd noe liknende? Det er ikke vondt eller noe, men er som om at det ikke er fett akkurat på det området. Har prøvd å ta noen bilder av det, men det vises mye bedre i virkeligheten: 

  

 

Ukens tips: Herregud dere, jeg må bare tipse om noe jeg allerede har tipset om. Husker dere da jeg lagde et innlegg om sminke/skjønnhetsprodukter jeg hadde kjøpt? Nå har jeg jo brukt produktene enda lengre, og GIRL (and boy) de nose-stripsene. Jeg har endelig fått prøvd de på kjæresten og jeg er SHOOK. Hadde det ikke vært for at ikke alle syntes hudormer og slikt er like digg som meg å se på, skulle jeg postet bilde av stripsen. Jeg har anbefalt til alle venna og familie, og både søsteren min og kjæresten fikk prøve og var superfornøyd. De er virkelig mye mer solide enn slike riv-av masker, og kan anbefale de på det varmeste! Og når vi først er inne på det innlegget, jeg har også fått brukt bronzeren over flere forskjellige foundations, og jeg er in love. Elsker den, og by far mitt go-to solpudder – så creamy og legger seg helt nydelig! Om dere vil ha direktelink finner dere pore-stripsene her og solpudderet her

21 kommentarer
    1. Åå, gratulerer så mye med eksamenskarakterene!!! Snart kan vi alle som sitter med pensum dag inn og dag ut, ta oss en velfortjent ferie<3 lykke til på resterende eksamener

      1. tuuusen hjertelig fine du!!! MASSE masse lykke til du også, som du sier blir det såååå bra med ferie etter en intens eksamensperiode!!!! <3

    2. Må bare si at jeg digger deg og bloggen din!! ❤️ MEN OI, jeg har også fått en sånn «bulk» i låret!!! Ikke på siden, men oppå – ligner sykt på det du har! 😱

    3. Hvem av eksamene fikk du A på?☺️ gratulerer med gode karakterer, fikk selv c på innlevering og B på skriftlig, så så lettet over å få B på kortet da!

    4. Hvilken størrelse har du i den lange silkete Samsøe kjolen? Er den normal i størrelsen? Ååå er vet du hva fargen du har heter? Hehhe takk på forhånd!!

      1. offf du jeg husker ikke hva fargen heter, men det er bare en sånn nude rosa farge i den modellen om jeg ikke tar helt feil. jeg har den i XS og vil si den er normal / litt stor, da jeg vanligvis er en XS/S <3

    5. Åååh gratulerer så mye med karakterene! Sykt bra jobba! Vet du forresten når podden kommer ut? <3 <3 Skal reise 8 timer med buss på torsdag og laster alltid ned podcast, og skitshowet er min fave, så hadde blitt sååå glad om jeg hadde den å se frem til på bussturen haha <3 Dere har serr hjulpet meg gjennom så mange flyreiser/bussreiser der jeg ofte blir litt nervøs, men så sykt roet ned av podcasten deres av en eller annen grunn <3

      1. tuuusen hjertelig takk!!! du det er jeg faktisk ikke helt sikker på 🙁 vi skal podde i morgen men det må sendes til godkjenning så tviler på at den er ute til torsdag dessverre!! offf din søting, så hyggelig å høre at vi har hjulpet deg i nervøse situasjoner (kjenner meg veldig igjen) – god tur!! <3

    6. Gratulerer med gode karakterer, så stas når man har jobba for det! <3 Tenkte å bestille meg solpudderet, men lurer på hvordan du påfører det og med hva? ☺️

      1. tusen hjertelig takk! <3 jeg bruker den rosa børsten fra Real Techniques, som er en vanlig solpudderkost! Det er et solpudder bare veeeeeldig creamy i konsistensen, men det går akkurat innen "pudder" og ikke krem om du skjønner <3

    7. Sånn «søkk» har samboeren min og! Han aner dog ikke hva det er han heller. Håper ikke du finner ut at det er noe skummelt 🙈

    8. Hei. har samme bulk i låret. var til en naprapat og fikk beskjed om at det var et triggerpunkt i muskelen. var til henne et par ganger og så forsvant den sakte med sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg