UKEN SOM VAR – UKE 40

Akkurat nå: .. sitter jeg og har endelig funnet ut hva jeg skal blogge om. Jeg har hatt helt jernteppe i dag på bloggfronten, men kom på at det er år og dag siden jeg har hatt “uken som var”. Det blir jo litt mindre å fortelle her nå jeg har podden i tillegg, men jeg og Erica skal begynne å podde litt annen hver uke fremover, så da har jeg mer content til denne lille spalten da vettøøøøøøø

 

Ukens opptur: Lørdag var så hyggelig, da jeg hadde bedt inn til middag og vorspiel med venna. Jeg elsker den kombinasjonen, og jentene kom tidlig og hjalp til med maten. Jeg elsker virkelig å ha kjøkkenøy, da kan man stå sammen rundt der og hakke grønnsaker, drikke vin, og lage mat sammen. Jeg vil ha kjøkkenøy resten av laivet!!!

 

Ukens tanke: HVORFOR jeg ikke har middagsselskap oftere?! Herregud så hyggelig det er!!

 

Ukens nedtur: Siden sist har jeg drept en plante på et ganske snedig vis – den ble nemlig svidd til døde. Den sto i vinduskarmen og ble åpenbart forsømt av meg så au revoir til den

 

Ukens sang: Jeg har en hang up på Leonard Cohen om dagen (før Exit jeg sverger), og hører på alt egentlig av han. Det minner meg sånn om barndommen og det er jo bare helt fantastisk musikk

 

Ukens person: Julia som var på besøk i Trondheim i går, herregud som jeg koste meg. Vi kan virkelig sitte å prate i tiiiiimesvis, noe vi også gjorde haha

 

Ukens kultur: Jeg, som resten av Norge har jo sett Exit – herregud for en bra serie! Jeg likte den så godt, selv om jeg til tider satt der og var fysisk KVALM, haha. Enn at det finnes slike folk?? Nei?? Ellers hadde jeg jo en variant her 02.30 en natt hvor jeg ikke fikk sove og så “Every time Hannah Montana reveals her double life”-samling, så det var jo noe

Ellers har jeg også begynt på Peaky Blinders!!

// Angående bildet til høyre: Det var slik jeg så ut, sminkeløs, solbrent og helt JÆVLIG støgg på resturant forrige uke. Jeg tror faktisk det er lover mot å se så møggel ut på spisesteder ass //

 

Ukens obsession: Udon nudler, herre min juledag. Hands down den beste nudletypen

 

Ukens mat: Blir jo riiiiimelig kjapt den nudlesuppa fra lørdag da! Til alle som har spurt om oppskrift er det Trines Matblogg sin nudlesuppe med roastbiff (bare at vi har biffstrimler i stedet for)

 

Ukens gledingz: I helgen reiser jeg til Oslo og det blir nok suuuperhygg. Idiot meg booket fly så alt skulle klaffe med forelesning, men hadde helt glemt at jeg faktisk har høstferie og kunne vært i Oslo hele uken om jeg ville:)

 

Ukens flause: Om dere hører podden har jeg jo feilsendt litt forskjellig på DM’s, og tror dere ikke jeg har gjort det IGJEN???? Dette var en kveld forrige uke da jeg drev og planla middag, og planla et samarbeid med noen over melding. Jeg sendte handleliste til typen (trodde jeg), fortsatte å planlegge samarbeid. Jeg ble kjapt usikker på om jeg faktisk hadde sendt handlelisten til gubben, så jeg gjorde det igjen. Så fort jeg har trykket på “send” ser jeg jo at det er i feil messenger den jekla handlelista har havnet, og at den har gått rett til samarbeidspartneren heller. Fankern så herlig egentlig:)

Ukens donk: Idiot meg som ENDELIG har fått meg termoflaske (et år etter alle andre), men kommer dritskuffa på skolen fordi vannet i termoflaska ikke var kaldt, SELV om den sto i kjøleskapet over natta. Dette ytret jeg meg om da vi hadde gruppearbeid med noen jeg egentlig ikke kjenner så godt, som måtte tro jeg er faaaaaens idiot (det er jeg også) og forsiktig forteller meg at det er litt av poenget med termoflasker, at de ikke skal bli påvirket av temperaturen fra utsiden. Hallais er det noen hjemme nei det er det ikke takk for meg

12 kommentarer
    1. «jeg og Erica skal begynne å podde litt annen hver uke fremover» Så lite? 😭

      Og tips til kaldt vann i temoflaske er å fylle den med litt vann og ha den i fryseren over natta, da blir vannet man fyller på kaldere.

    2. Hahahahahah, jeg lo HØYT da jeg leste setningen om å se møggel ut. Som trønder ble jeg glad langt inn i hjerteroten. Du er faen meg fremdeles den mest jordnære og ekte bloggeren på markedet 🙌🏼

    3. Aaah, jeg har hatt så cravings på udon nudler sjæl 😭 men fins jo ikke noe restaurant med det i nærheten :(((

    4. Har du planer om å lage noe video om hvordan du bruker den fønebørsten?? Helt nydelig resultat!! Og vet du va modellen heter? De hadde så mange forskjellige på siden sin heheh <3<3

      1. jaa det kommer på mandag på Instagram!!! <3 <3 hmm på pakken står det "volumised blow-dry blrushing volume", og "big hair dual"! hvis du så Instagramstorien min var det direktelink der, det kommer også på mandag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg