UKEN SOM VAR: UKE 44

Akkurat nå: … er jeg faktisk jævlig forbanna over å blitt lurt til å tro at jeg kjøpte meg mobilforsikring i fjor som varte “for lyfe” men den egentlig bare varte i et år !!!! Jeg knuste mobba i GÅR og forsikringa gikk ut for typ en uke siden takk laivet

 

Ukens tanke: Jeg er igjen på det evige spørsmålet: hvordan hadde mennesket vært om vi hadde husket vår egen fødsel. Jeg mener: heeeelt facked up hahah. Og ikke minst: hva er vondest av å bli født og å føde? Jeg mener: å bli født for dang det må være ubehagelig

 

Ukens opptur: Nå begynner jeg å komme i mål med en av eksamenene som føles så deilig! Jeg er jo egentlig en person som begynner i siste liten med slike ting, men etter snart 3 år med studievenner som liker å begynne tidlig har jeg vendt meg på det også, gitt. Og må jo innrømme at det føles veldig deilig!

Ellers inviterte jeg jo til middagsbesøk forrige uke, som endte opp med å bli en laaang natt med digg mat og drikke med et “vennepar”, ahhaha. Hater å si sånt, men ja – med Emilie og kjæresten. Har fått skikkelig smaken på å invitere til middag, ass!

Til venstre: kanskje verdens gøyeste filter på Instagram hahahaa

 

Ukens nedtur: Vi har begynt med sparring på kickboxing, noe som gjorde meg NERVØS. Som bare faen!!! Det er med andre ord: å sloss. Med hverandre. Det blir bedre for hver trening kjenner jeg, men satan det satt langt inne i meg forrige uke å dra i gang med det. Jeg fikk meg også en solid en i nesa som jeg kjente langt ut i uka hahhaa

Ellers har jeg kjøpt meg en serum til ansiktet som seriøst lukter RUMPE?? Og da kødder jeg ikke?? Det er “The Ordinary”-merket som liksom ikke skal lukte noe, men heller lukter rass. Jeg syntes det lukter så utrolig ekkelt at jeg ikke får til å ha det i ansiktet hahahah

 

Ukens sang: Nå skal dere få to jævlig gode tips, dere som er født på 90-tallet: Valborg On My Mind og Come Back To Me. Sistnevnte er seriøst så jeskla fengende og tar meg tilbake til femte klasse og tidenes film – Olsenbanden på Rocker’n. Jeg og kjæresten har hatt allsang typ hver kveld til de slagerne der

 

Ukens kultur: Akkurat nå ser jeg på “Manhunt: Unabomber” som er helt OK, er egentlig på utkikk etter en ny serie – noen tips?

 

Ukens obsession: Bortsett fra å invitere folk på middag (lol), må det være: HALLOWEEN! Fuck som jeg gleder meg, som dere kanskje vet elsker jeg å kle meg og, samt alt som har med temafester å gjøre haha

Ukens mat: Jeg har en saus dere  prøve: 8 spiseskjeer med hoi sin saus, 2 spiseskjeer med søt soyasaus (ketsjap manis), limesaus (fra en hel lime ca) + sesamfrø. Det smaker seriøst himmel og fungerer perfekt til dip til feks sommerruller! Jeg har seff lært den av Trines matblogg hahaha

 

Ukens gledingz: Som sagt: Halloween!! Jeg har jo egentlig lyst å dra ut på torsdag for å fysisk gå knask eller knep også, men det er ingen av mine bekjente som er med på det, haha. Jævlig synd tanteunga er opptatt og, kan liksom ikke gå rundt alene som 24åring å tigge etter godis. Eller

 

Ukens lættis: Nesh kanskje synet av meg på trening om dagen da? Om dere ser nedenfor har dere en liten smakebit – sminkeløs, knallrød, med bunnbeskytter og ikke minst: LEGGBESKYTTERE som vi nå har begynt med hahahaha *hvem er jeg*

Ukens donk: Hun som sa at forsikringen min varte for alltid og jeg gikk rett på *buhu*

 

Ukens flause: Dette skjedde egentlig i går, men la gå. Jeg klarer ikke sitte inne på det hahaha. I går var jeg på boksetrening, og der er egentlig alle uten sokker, da det er best. Men jeg kommer alltid med sokkene på, og tar de av etter en 20-ish minutter med oppvarming, altså når jeg har blitt rimelig svett. Jeg springer bort til jakken min og putter de svette sokkene i lomma, og fortsetter med treningen. Når treningen er over begynner jeg å pakke sakene mine, og reiser meg for å hente sokkene før jeg tar på skoene. Hva tror dere skjer da??? Nei jeg har jo seff ikke lagt sokkene i jakken da, i hvert fall ikke min egen jakke. Jeg saumfarer handlenettet og nei, ingenting der heller. Da det allerede har kommet andre klasser i lokalet følte jeg heller ikke jeg kunne begynne å romstere i andre sine jakkelommer da det ville sett suspekt ut, så jeg måtte da rusle hjemover uten sokker på og med vissheten om at noen kom til å finne mine svette sokker i sin vinterjakke. Var ei som smøyg seg rimelig stille ut av den treningen der ja

35 kommentarer

Siste innlegg