UKEN SOM VAR – UKE 7

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y   O G   J U N K Y A R D 

Akkurat nå: Har jeg akkurat kommet hjem fra podstudiet, hvor jeg har vært og fått tak i ny lydfil. Stuket som FAEN, men her sitter jeg faktisk og alt gikk veien. Nå starter bare redigeringen, som er en ganske omfattende jobb når vi spilte inn i ETT take, altså typ 90 minutter med oss som skravler og loker med masse pauser hahaha

 

Ukens tanke: Her om dagen gikk det opp for meg at jeg skal pante flasker resten av livet. Jeg blir helt utav meg, jeg. Nå har jeg jo bodd alene i et lite år, og det er først nå det gikk opp for meg at dette er noe som ikke plutselig går over. Jeg kommer til å samle, og pante flasker resten av mitt liv. Hundrevis av flasker. Jeg hater å ha tomflasker liggende, og blir helt giddaslaus av den tanken hahaha

 

Ukens opptur: Det må være at jeg hadde det så mye gøy forrige uke! Alle turene ut ble en suksess, og jeg møtte masse nye folk som jeg egentlig ikke kjenner så godt.

Søta har pønta seg da! Dressjakken finner dere her og buksen her // Meg som også har pønta meg på RBK-buff i Åre

 

Ukens nedtur: Ugh, jeg er på jakt etter ny regnskapsfører! Og jeg blir litt sånn… hvor starter man da? Kan man legge ut sånt på Mitt Anbud typ??? Om noen som leser dette vet av en god regnskapsfører som gjerne bruker Tripletex som program, og GJERNE bruker elektronisk innsending av bilag – hit me up!!

 

Ukens sang: Jeg har blitt Ari fan! Som bare rakkern! Jeg har alltid likt hun, men aldri noe utenfor å jamme til en sang på vorspiel. Nå derimot, er det full blasting i leiligheten med alt fra Breathin til Break up with your girlfriend. 12 år, fan og stolt av det!

 

Ukens kultur: Nå er det jo lenge siden jeg har hatt denne spalten sist, og det har gått _hardt_ på seriekjøret. Jeg har virkelig runnet Netflix, og sett alt fra random romcoms til klassikere som True Detective. Sistnevnte ser jeg på enda, og venter hver mandag på ny episode! Ellers har jeg også sett Sex Education – jeg likte den så godt, og gleder meg til sesong 2. Veldig enkel å se på liksom. Jeg har også sett den norske serien Lykkeland – helt ok!! Og til slutt, Friends from college på Netflix – den er veldig “Friends”-aktig, men jeg tok meg selv i å le høyt flere ganger, haha.. Ok nok nerdeprat

 

Ukens obsession: Tandori chicken! Satan i fffffffff det er så godt. Og det samme gjelder her som med lasagne og tomatsuppe: ferdigtandorien fra Toro er LYFE, og kan ikke måle seg med hjemmelaget hahhaa. Jeg er veldig glad i hjemmelaget mat egentlig, men disse tre rettene ELSKER jeg som halvfabrikata

 

Ukens mat: Dere, jeg vet ikke om jeg har en bebbis i maggan (lets hope not) eller om jeg bare begynner å bli enda rarere med enda rarere matcravings – syltet ingefær. Endelig fant jeg det i butikk, så hele forrige uke kosa jeg meg med syltet ingefær med soyasaus. Jeg blir ikke lei, men tenker det kanskje er litt dårlig for magen i og med det er litt sterkt? Let me know om jeg kan fortsette snavle dette hver kveld

Meg som HELT tilfeldig ender opp som arbeiderkvinnen fra førtitallet når jeg skulle ut?? // I DID THIS! Dette var nudlesuppen jeg snakket om for noen uker siden

 

Ukens gledingz: Jeg gleder meg til en rolig helg, hvor jeg faktisk får besøk av en venninne fra da jeg studerte medievitenskap! Det blir så koselig!!! Tjohei!!

 

Ukens donk: Forrige uke fikk jeg en aldri så liten midlertidig brannskade, da jeg skulle være god host, og servere kaffe til mamma og søsteren min som var på besøk. Da jeg tar ut kaffefilteret med gruten fra kaffekanna, revner hele kaffefilteret og all den glovarme kaffegruten over hånden min (og på kjøkkenbenken, flisene, viften … ja). Idiot meg imponerer besøket !

 

Ukens flause: Nesh jeg kommet nettopp hjem fra å tatt en vaksine da, og under ullgenseren hadde jeg en magetopp (uten bh), så når jeg skal dra opp ullgenseren så bare drar jeg rolig opp magetoppen også?? Jeg ANER ikke om hun fikk med seg mitt litt tittyshow, jeg håper og tror ikke det for hun sa ingenting og jeg klarte HELDIGVIS å la være å bli helt “HEHE OPS tits out !”

 

Ukens tips: Noe helt nytt og random her på tampen, men det er så sjukt mye bra salg overalt at jeg tenkte å samle alle dealsene jeg så i dette innlegget, haha! I anledning valentinesday har Nelly 20% på hele nettsiden, hvis dere klikker dere inn her og skriver inn koden FREELOVE20 når dere betaler (varer kun ut idag!!)<3 Junkyard har også 14% på hele nettsiden om dere klikker dere inn her og bruker koden valentine når dere betaler! Ellers har jo jeg og Erica en kode på NA-KD nå, som er SKITSHOWET og gir 15% off hele nettsiden i en liten stund til! <3

24 kommentarer
    1. Når det gjelder ny regnskapsfører, så er det bare å ringe og ta kontakt med de du ønsker. Jeg jobber som revisor i BDO og vet vi har regnskapsavdeling på kontoret i Trondheim (benytter Tripletex). Også kan jeg anbefale Økonomisenteret AS i sentrum. De er flinke! Men er litt usikker på om de bruker Tripletex ☺️

        1. Bruk Fiken! Pappa skryter det opp i skyene for hvor enkelt og billig det er og hvor fornøyd han er for å slippe å klippe og lime inn bilag egter bilag.

    2. Da dere nevnte nakd og kampanjekoden deres i forrige pod syns jeg å huske at dere sa at man ikke får toll derfra, stemmer det? Vet du om de har lager i Norge eller om det sendes fra utlandet? De har så mye fint, men er så kjedelig om man får en saftig regning i posten noen uker senere 😅

      1. det er en god del som har spurt og jeg er 99% sikker på at man ikke får toll, jeg har aldri fått det selv i hvert fall! men jeg sendte de en mail i går for å trippelsjekke, har ikke fått svar enda – men skal prøve å huske å svare deg her når jeg får det! <3

    3. heiii babe, har du 34 eller 36 i den sorte buksa med gul/hvit stripe på siden? du hadde den i siste shopping-innlegg med nelly 🙂 takk for svar!

    4. Shitt, den nudelsuppa æ!! må prøve den! Men det står 1 liter kjøttkraft, hvordan får man det? Blander man ut kjøttbuljong eller hva gjorde du? Haha 🙂

    5. Hvis du ikke har hørt den, hør P3 musikdokumentär om Ariana Grande!!!! Fangirlet så sykt etter å ha hørt den haha

    6. Om du går tom for serier en kveld: Brooklyn nine-nine på Netflix, hvis du ikke har sett den!! Du kommer til å le sååå mye, herregud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg