UKEN SOM VAR – UKE 9

 A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

Akkurat nå: Blogger jeg fra min egen mac!! TJOHEI jeg er så glad! Jeg var nettopp på service for å hente maskinen, og i samme slengen leverte jeg inn mobilen min hahaha. Sånn går no seriøst dagene her i gården – mens maskinen ble reparert klarte jeg å ødelegge skjermen på mobilen min noe jævlig – dette kan dere lese mer om i ukens donk

 

Ukens tanke: Hvor avhengig jeg/vi er av sol?! Det har jo endelig skjedd at solstrålene har begynt å titte frem, og jeg kjenner det gjør så utrolig forskjell på humør og form. Jeg trodde jeg hadde berget denne vinteren uten noen særlig “down”-periode, men når jeg kjenner solen i ansiktet kjenner jeg hvor mye BEDRE jeg har det da. Og blir litt sånn: “hvordan har vi holdt ut i 4 mnd uten dette?” 

 

Ukens opptur: Å få en uke i Oslo var faktisk veldig hyggelig, og jeg fikk som sagt mersmak på å reise til Oslo “bare for å kose meg”. Jeg fikk jo møtt sååå mange da jeg var der, og det var skikkelig, skikkelig hyggelig!! 

 

Ukens nedtur: Herregud, jeg hadde et skikkelig moment i starten av forrige uke. Jeg hadde vært i kontakt med Adobe på deres “chat”, og etterpå skulle jeg rangere servicen jeg hadde fått. Jeg trykte 0 (!!!!!) fordi jeg var litt forbanna over dårlig service, og to-tre timer etterpå fikk jeg skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet. Jeg ble sittende å tenke på dette og angre meg som faen, og tenke typ “det var sikkert ikke hans feil”, og at jeg burde logge på chatten igjen for å si sorry. Giiiiiirl slapp av

Ellers, selv om forrige uke var veldig innholdsrik, sosial og gøyal var den også veldig stressende. Jeg var konstant på farten eller med andre, og fikk veldig lite tid for meg selv. Heldigvis merker jeg ikke det før etter en travel periode, haha 

 

Ukens sang: This Is Life I Lead med Balench! Eller, med Tupac, men remikset av Balench. Jeg vet jeg har anbefalt Balench før, men jeg gjør det igjen – med alle avdøde hip hop-helter er det ikke lett å få ny musikk (mildt sagt) fra de, men her er det myyyye nice

 

Ukens person: Det må nesten bli Andrea, som var veeeeeldig god host da jeg bodde hos henne forrige uke, og som det var så koselig å se igjen!

 

Ukens kultur: Jeg er enda på seriekjøret, og har nå sett ferdig True Detective sesong 3 (faen for en driiiitslutt), og har begynt på Russian Doll. Det er virkelig helt ok (minus), og jeg vil ha en serie med hella mange sesonger og hella mange episoder jeg kan se!!!! Livet er så mye bedre med en serie å se på

 

Ukens obsession: Hårspenner! Dette var jo litt min “signature look” før, med håret som jeg har på det siste Instagrambildet mitt. Det er så lenge siden jeg har gått slik, men nå er jeg hooked igjen, og med litt “statement”-hårspenner føler jeg meg bomb. Kjæresten kommenterte det faktisk han også (han kommenterer typ aldri sånt): “Så søt og sexy du var da!”, haha. De på det siste instagrambildet mitt finner dere her. Det som er nice med de er at de er ganske tighte, så de holder faktisk håret skikkelig på plass også

 

Ukens mat: Herregud så mye deilig mat jeg fikk servert forrige uke, av venner! Først en helt nydelig pastarett Andrea lagde, før Julia slo til med en reinsdyrgryte i fløte. Sånt blir jeg skikkelig inspirert av, å se folk jeg kjenner koke sammen noe så inspirerende på kjøkkenet. Da tenker jeg veldig: “Hvis de kan, da kan jaggu jeg også”. Nam!

 

Ukens gledingz: Akkurat nå gleder jeg meg til denne skoleuken er over, haha. Det var mildt sagt hardt å komme tilbake på skolen, jeg var ikke helt forberedt. Men når første uken er over, går det som oftest smooth igjen 

 

Ukens donk: Her har jeg så sjukt mye å velge mellom at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Generelt synet at meg med en 22 kilo tung koffert som skal stuke seg fra Gardemoen -> Frogner -> Karl Johan -> Gardemoen med trikk, buss og gåing i faaaankerns snøvær måtte sett ganske bra ut. Ellers nevnte jeg jo så vidt mobilen min tidligere i innlegget – det var på pop-up-eventet med Nelly, da jeg sto og snakket med noen av “kundene” der. Jeg sto åpenbart og fortalte en historie (med mobilen i hånda), og gestikulerte assa noe så grønnjævlig at jeg klarte å typ “skyte” mobilen ut av hånda samtidig. Den landet da seff på gulvet, og selv om jeg har både deksel og beskyttelsesglass klarte den å gå i tusen knas. 

 

Ukens flause: Som dere kanskje vet, har jeg det med å si det jeg tenker. Før jeg egentlig har tenkt det ferdig. Forrige uke var jeg på Rice Bowl (altså den sjuuukeste thaimaten i verden) i Oslo, og bestilte som alltid red curry-suppe. Den er det egentlig koriander i, som jeg (såklart) sier jeg ikke vil ha med. Dette glemte jeg denne gangen, og kom heller ikke på det, før servitøren kommer med maten på bordet. Da sier han typ “Her er to stk nummer 35, vi er tomme for koriander så det ble uten det desverre“. En vanlig person ville kanskje tenkt noe som *åå satan så sjukt flaks, jeg hater jo koriander og glemte å bestille uten koriander yes yes*, men neida – da smeller det fra meg: “OKEI BRA, for koreander er faen meg det værste jeg vet“. Og servitøren bare: “hehhh ….. flaks ….”, og kjæresten bare: :))))

 

Ukens tips: Wohooo, i dag tenkte jeg å tipse om en skikkelig bra deal!! Jeg har blitt skikkelig fan av NA-KD i det siste, og nå fikk jeg nettopp en mail om at de har 30% på hele nettsiden!! Det eneste dere trenger gjøre er å klikke dere inn her for så å bruke koden 3YEARS når dere betaler. Happy shopping, under er mine favs <3 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R

1 .    H E R    2 .    H E R    5 ( ? ? ) .    H E R    4 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R

6 kommentarer

Siste innlegg