UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y  ,  L Y K O

Hvilken selvbruning bruker du?

Dette må faktisk være et av de spørsmålene jeg får oftest, hehe! Som dere vet bruker jeg denne, og den har vært en stor favoritt typ for alltid. Men jeg fikk jo tilsendt Sophie sin Glöd-selvbruning (reklame for en venn), og må si jeg likte den og veldig godt! Så jeg har brukt den en god del også, jeg har den mørkeste fargen så jeg liker å bruke den når jeg har dårlig tid. Om jeg vil ha en god del farge kjapt. Det eneste med den er at jeg har litt vanskelig for å få det jevnt på hendene/fingrene med den, men ellers er jeg veldig fornøyd – flasken er faktisk snart tom!

 

Såå fin leilighet!! Forresten, julebordsesongen nærmer seg og jeg lurer veldig på hvordan du gjør det mtp korte kjoler, høyhæler og vinter? Og bruker du strømpebukse? Beina dine ser så fine ut i kjole, så glansfulle og med en jevn og fin brunfarge!!

For det første: tusen hjertelig takk! Og for det andre: jeg er waaayyy to late med å svare på denne ser jeg, haha.. Beklager så mye for det! Men jeg tenkte uansett å ta den med, da vi enda har to-tre måneder med snø og kaldvær foran oss.

Mitt beste tips er å bruke en lang kåpe! Som oftest når jeg er ute bruker jeg ullkåpe, og da går alle mine til midt på leggen cirka. Alt etter som hvor kaldt det er ute tar jeg eventuelt på skjerf og hansker i tillegg. Jeg er ikke så veldig glad i å gå med strømpebukse til fine kjoler, men er det isende ute så tar jeg ofte med en tykk strømpis i veska!

Og tusen takk igjen! Når det kommer til å få “glansfulle ben” så skal jeg gi dere min hemmelighet: denne kremen. Den gir perfekt mengde glans, gir litt farge (finnes i flere farger) og jevner ut huden helt nydelig. Anbefales veldig!

 

Kommer det update på årets pepperkakehus?

Hehe, litt sen å svare på denne og gitt, beklager… Men ja, årets pepperkakehus finner dere her! Og under er en liten ønskekollasj fra noen av de tidligere årene:

Kan jeg spørre hvordan SHU jakka er på strl? 😀

Ja! Jeg har “small” og den passer perfekt – den er ganske lang i armene (noen jeg liker godt haha) <3

 

Hvor er braletten fra?

Den finner dere her <3

 

 

Dette er kanskje et rart spørsmål, men hvordan lager du bun i nakken? Jeg har ca. like langt og tykt hår som deg, og synes det er vanskelig å lage en fin/tilfeldig/rufsete bun når håret er så langt. Please, help a girl

Absolutt ikke et rart spørsmål! De beste “bunene” får jeg når jeg ikke prøver, eks om morgenen når jeg skal sette håret bak for å vaske ansiktet. Men jeg deler håret i midskill, og surrer håret rundt til en bun, før jeg tar strikket rundt. Herregud dette var vanskelig å forklare, kanskje jeg skal lage en liten video på Instagram til dere, haha!

 

Har du tips til lange boyfriend jeans?? I enten hvit, lyseblå, svarte eller grå? Jeg er og 1.76 og har veldig liten overkropp og lange ben, alltid hatt lyst på boyfriend jeans, men alle blir for korte, hvertfall de jeg har prøvd i butikk etc.

Hmm, jeg har ikke tips til noen som er lange-lange, da jeg liker at boyfriendjeans er litt kortere på ankelen. Men de jeg har er denne i lyseblå, denne i beige, denne i sort. Er veldig veldig glad i den lyseblå og den beige! 

 

Du er så fin på håret om dagen! Kan du legge ut en såkalt hårrutine? ☺️

Så utrolig hyggelig å høre! Jeg har egentlig ingen hårrutine, annet enn at jeg sover med flette hver natt og bruker en goooood del tørrshampo, haha. Favoritten min innen tørrshampo er denne, men jeg har også oppdaget en ny favoritt innen volum-tørrshampo, nemlig denne! De volumtørrshampoene jeg har brukt før har gjort håret helt umulig å dra fingrene igjennom, mens denne syntes jeg gjorde håret nogen lunde lett samtidig ga volum. Så ja, etter 1-2 dager etter dusj er det tørrshampobonanza, og tar gjerne litt av volumtørrshampoen i skillet når jeg skal ut på byyyyyn. Ellers har jeg begynt å ha mer midtskill i det siste, så er kanskje det som er forskjellen? <3 

 

du og fine freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeshe bryn! Får du de fikset de profesjonelt, eller kunne du tatt det opp til vurdering å bjuda på litt tips for forming og farge?

Tusen tusen takk fine du! Jeg gjør de ikke profesjonelt, jeg gjør de faktisk ikke i det hele tatt lengre. Jeg bestemte meg for 2 (ish) år siden for å slutte å nappe brynene mine helt, og bare la de vokse ut til sin naturlige form. Jeg farger brynene en skjelden gang (kanskje 2-3 ganger i året) men da blir de veeeldig mørke og fargen går vekk etter typ 2 uker haha. Og da bruker jeg Depend sin farge! Men ja, mitt tips er å prøve å la brynene gro ut helt – man er jo født med en form på brynene, og mest sannsynlig kler man den også godt <3 

Ellers bruker jeg tynne øyenbrynspenner til å tegne en strek under brynet, samt litt “hår” i starten. Prøver å ikke tegne så alt for mye, men bare fremheve mitt naturlige bryn! 

16 kommentarer
    1. linken på tørrshampo delen av innlegget funker ikke, er nysgjerrig på hvilken tørrshampoo du bruker haha

      forresten, batiste har noe som heter talc i tørrshampoen som kan være skadelig. vil heller anbefale deg amika sin tørr shampo som er talk fri og den holder deg fresh en gooood stund!

    2. Har mammaen din bytta jobb?
      Før tok du ofte bilder sammen med mammaen din når du besøkte henne på jobb, i den murbygningen med store fine vinduer. Det er så lenge siden du har gjort! #creeplevelhigh

    3. Den kremen du bruker på bena når du er ute, smitter den av på sengetøy i og med at den er med farge? Ble veldig nysgjerrig på denne

        1. Fikk den opp i iTunes ja! Har kun brukt Spotify til nå jeg skjønner du! Sææær da serru! Haha!😅 Gleder meg til å høre etter jobb! Thanx, love! ❤️

    4. Hei! Jeg kommenterer aldri her inne, men jeg tenkte jeg måtte gjøre det nå. Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen og podkasten. Har fulgt med bloggen din siden du starta å blogge, og jeg er enda trofast leser (og nå lytter). Gruer meg allerede til den dagen du slutter haha. Stå på guuurl

    5. Hei! Den rabattkoden på vippeløft du hadde i instagram-story, skal den oppgis ved timebestilling eller når man betaler for behandlingen? 🙂 Hvem anbefaler du av de ansatte for vippeløft? Syns det ble så fint resultat!

      1. du kan oppgi den når du bestiller time men det går også helt fint å bare si den muntlig når du er der! jeg har faktisk tatt hos både Janet og ei annen (husker ikke hva hun het, det er noen år siden) og begge var suuuperflinke <3 men var Janet jeg tok til sist!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg