UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   H & M ,  N E L L Y , R O O M 2 1 

Hva bruker du på leppene?

Jeg har fått en del spørsmål om dette særlig på Instagram i det siste, og det er sååå gøy for jeg har fått en ny fast kombo. Det er denne lip lineren og denne liquid lipsticken. Virkelig de perfekte fargene jeg har vært på leting etter leeenge, og kan absolutt anbefale begge to. Det er litt ulik nyanse på de men det er litt av “poenget”, hehe – men særlig liplineren er kald i fargen noe jeg elsker. Dette er jo da det jeg bruker når jeg skal på fest, til hverdags bruker jeg stort sett Rosebud salven eller Vaseline “rosy lips”. Sistnevnte er ikke nødvendigvis noe særlig bra, men gir en cute farge haha

 

Her har jeg på begge produktene

 

Hvor er de blå skålene fra på middagsbordet?

De er fra House Doctor! Så gøy, for jeg får alltid komplimenter for de både i virkeligheten og her på bloggen. Direktelink finner dere her, ser faktisk de er på salg akkurat nå! 

 

Har du noen spesifikke sportsbh-er å anbefale?

Nå gikk jeg akkurat gjennom sportsbhene mine, og innså at nesten alle er fra H&M! Og de er helt klart mine favoritter. I passform, utseende, støtte osv. Nå har jeg jo ikke verdens største tattais så jeg kjøper mest ut i fra hvordan de ser ut om jeg skal være ærlig, høhø. Uansett: jeg har denne og denne som er soleklare favoritter, sitter veldig flatterende. Jeg har også denne som har litt mer padding, samt veldig tykke og fine stropper. Så ja, det er mine favviser! 

 

Et spørsmål: fra en selvbruningselsker til en annen, hvordan gjør du det med ryggen? Skal man ha åpen rygg eller annet synes jeg det blir så rart om man har en helt annen farge på ryggen enn på fremsiden. Du har jo type, så du får kanskje hjelp av ham?

Veldig godt spørsmål! Og ikke et så veldig godt svar: jeg bryr meg som oftest ikke om ryggen, hahaha. Når jeg bruker selvbruning vet jeg ofte hva jeg skal ha på meg på en spesiell anledning, og det er veldig skjeldent dype rygger. Om det er det, så gjør jeg det selv (fordelen med spaghettiarmer)! Ellers kan jeg anbefale Sophie sin Glöd instant tan (reklame for en venn) for slike dager man plutselig skal ha åpen rygg men har glemt å brune seg der (her kan det være lurt å ha hjelp av noen til påføring tho). Den er dyp og fin og redder slike situasjoner godt, hehe! 

 

 

Hei, hvor er dine hvite sneaks som har blitt avbildet flere ganger fra?

Heihei! Nå har det jo vært flere hvite sneaks avbildet her den siste tiden siden ya girl er blitt sneakers-gærn. Men de jeg har vist mest er disse fra Adidas, disse fra New Balance og Adidas Magmur. 

 

Hvoooor er brillene fra? Merke og navn? Du var så fin i de

Så koooselig å høre, takk! <3 De er fra Ray Ban! Etter å ha søkt litt rundt tror jeg det er modellen RB5376. Men er ikke 100% sikker

 

Update på de nye hudproduktene?

Du den går så det suser, jeg elsker å prøve meg frem! Jeg er veldig fornøyd med min nye “kjemiske” hudpleie, haha. Jeg begynte akkurat på Elixir Niactil kremen jeg kjøpte etter jul. Akkurat nå har jeg en del kviser, men det får jeg alltid første uken jeg bytter hudprodukter (i tillegg til at jeg skal ha mensen). Ellers har jeg en liten pause fra selvbruning på både kropp og ansikt, og bruker anledningen til å skrubbe huden og bruke peeling. Så gøy å ha oppdaget en liten ny “hobby” innen det å ta vare på huden

 

C A R D I G A N    H E R

 

Sorry for kanskje århundrets kjedeligste “ukens spørsmål”, haha. Men det var stort sett slike spørsmål jeg har fått i det siste, og prøver å ikke ha såååå lang tid mellom hver oppsummering. MEN jeg kunne kanskje hatt noen gøyere bilder enn bare kule pics av meg sjæl . Jaja 

 

8 kommentarer
    1. Kan du oppdatere mer på hvordan det går med huden underveis? Har prøvd elixir selv og fikk masse utbrudd og holder på å gi litt opp..

      1. det kan jeg gjøre! bare spør meg i kommentarfeltene under innlegg når du lurer så skal jeg svare<3 (tror ikke så veldig mange andre bryr seg så blir litt mye å ha det i egne blogginnlegg om du skjønner?)

        hvor lenge har du gått på den da? <3

    2. Liker denne spalten ! Jeg har også hudpleie som hobby, ble helt hekta på koreansk hudpleie for et par år tilbake. Har helt oppheng på serumer, essens, ansiktsmasker og det som er – haha!

      1. så koselig, da må jeg være flink å skrive litt mer om det!! men nysgjerrig: bruker du koreansk hudpleie enda? hvordan er det? <3

    3. Har du navnet på fargene på lipsticken og liplineren du bruker på bildet? Er det en av de to pink fargene? ☺️

      1. det er de to jeg har linket til jeg har (mila og mya) <3 det er helt idiotisk at NA-KD bare har kalt alle "pink" hahah! men ja er de jeg har direktelinket til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg