UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   G I N A T R I O T , K I C K S

Hva studerer du nå? 

Jeg har startet på forkurs til ingeniør- og sivilingeniørutdanning. Det er over 1 år, men det blir bare 65% studium for meg, da jeg har de andre fagene fra videregående. Så det passer meg egentlig veldig godt nå etter å ha studert 5 år i strekk. Jeg har jo pratet litt om dette på podden, men jeg går dette nå for å se om jeg har lyst å gå litt mer i en slik retning, da jeg kjenner det er noe inni meg som har lyst å sjekke det ut. Så vi får se!! 

 

Håper du skal fortelle mer om studiet ditt, er kjempespent og må si det er utrolig inspirerende at du tok det valget! Får liksom lyst å studere bare av tanken haha. Du er rå!!

Haha så koselig kommentar! Som dere vet er jeg jo veldig glad i å studere, og føler langt i fra at jeg “må” bli ferdig med å studere nå. Selv om jeg har studert en del fra før føler jeg at om det er en retning jeg enda ikke føler jeg har utforsket, som jeg ønsker å utforske, så gjør jeg det. Jeg har jo muligheten til det, så da tenker jeg hvorfor ikke! Selv om jeg absolutt kunne tenke meg å jobbe innen markedsføring og videre på bachelorgraden jeg allerede har, er det noe inni meg som har lyst å se litt mer mot realfag og ingeniørutdanning, og da er jo forkurs en bra (og nødvendig) start for meg. Det skal også sies at så kjapt jeg eventuelt merker at det ikke er noe for meg, så skal jeg heller ikke presse meg til å fullføre bare fordi jeg føler jeg “må”. Det gjorde jeg de to første årsstudiumene mine, hehe. Men så langt trives jeg!

 

Hei Anna! Du har alltid såå fin hud, og jeg vet du har prøvd mange forskjellige highlightere! Hva er din favoritt? Budsjett/ikke budsjett. Tusen takk på forhånd <33

Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk! Min store favoritt er Ofra sin Rodeo Drive. Ellers er jeg jo veldig glad i denne, som vært en favoritt i sikkert 10 år nå, haha. En god del mer naturlig highlighter! Becca sin “Champagne pop” er også utrolig vakker, men min er dessverre knust så den blir ikke like mye brukt lengre.

 

Hvor er toppen/sports-BHen fra? <3

Sportsbhen finner dere her og toppen her <3 

Har du tips til joggebukse for lange bein også?

Det har jeg! Mange av tipsene finner dere her. Ellers bestilte jeg hjem en nå nettopp – denne her! Om dere er raske nå så er det den buksen jeg har på på storien min i dag, som jeg faktisk får til å brette opp også, haha. Har den i S! Ellers har jeg også et par fra Bik Bok og Ginatricot som er gode i lengden! 

 

Hvilke linser bruker du?

Dette spørsmålet har jeg fått noen fååå ganger av spesielt interesserte, men tenkte jeg skulle ta den med likevel, haha. Jeg har jo slitt veldig med å finne noen linser som har passet meg, særlig de to siste årene da de jeg brukte fast sluttet å produseres. Men akkurat nå har jeg funnet noen jeg liker godt – de heter Proclear 1 day og jeg kjøper de på Apotek 1! Ellers mååå jeg jo nevne at dette ikke er et legit “tips”, fordi linser og hva øynene våre liker er sååå forskjellig – noe som funker for meg kan være krise for andre, og vice versa. Men ja, disse er de som funker helt klart best for meg!

 

Når kommer ny pod?

Det er ny episode ute nuuuuh!

8 kommentarer
    1. så fine bilder<3 artig at du har begynt å studere igjen! Har gått glipp av en god del her hører jeg.

    2. Du får ha lykke til på forkurs Anna!<3 Stå på 🙂 du har det så utrolig koselig i leiligheten din alltid <3 hvor finner du interiør-inspirasjon fra? klem

      og btw helt enig med the balm sin highlighter!! den har alltid vært min ride or die og går alltid tilbake til den hhahaa <3

    3. Du har kjempe fine og lange vipper 🤩 lurer på hva slags mascara du bruke eller om du bruke serum for å få så lang lissm? btw elsker bloggen din 💛 du er deg selv og ekte

      1. så koooselig kommentar, tusen takk <3 det skal sies at jeg har ganske lange vipper naturlig, men har prøvd x-lash de siste månedene og syntes det har funket litt! ellers bruker jeg sensai 39*c maskaraen med lancome sin maskaraprimer under, anbefaler deg å prøve primeren om du ønsker lengre vipper med maskara, den er superbra!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg