UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S ,   L Y K O

Du har det så utrolig koselig i leiligheten din alltid <3 Hvor finner du interiør-inspirasjon fra?

Så koselig, tusen takk <3 Du det er et godt spørsmål, for det vet jeg faktisk ikke helt selv! Helt ærlig tror jeg ikke jeg har en veldig sterk “visjon” sånn helhetsmessig, men ser heller på ting og møbler for seg selv. At stuen min ser ut som den gjør for eksempel, er gjort etter jeg kjøpte meg en blå veloursofa jeg syntes var fin. Så da måtte jeg liksom gå ut i fra det, haha! Så ja, det samme gjelder pynt – jeg tenker ikke så ofte over om det kommer til å passe inn, men om jeg syntes tingen i seg selv er kul ender jeg ofte opp med å kjøpe den. Om det ga mening??? Ellers finner jeg mye inspirasjon på Instagram også, der jeg føler en del interiørkontoer (differ.design, katty.schiebeck, somewhereiwouldliketolive). Ellers husker jeg at jeg brukte Pinterest en hel del da jeg pusset opp og gjorde “grovarbeidet” her hjemme, haha! Masse lure løsninger der

Hvor er skålene fra?

De er fra House Doctor! Det er faktisk et av de beste kjøpene mine – har brukt de såå masse, og ikke minst får jeg komplimenter for de hver eneste gang jeg har gjester – enten de er brukt til middag eller at de står på hyllene på kjøkkenet!

 

Åhh bryna dine!!! Dette har du sikkert svart på før, men hvilke brynsprodukter bruker du? <3 Og farger du de?

Koselig, tusen tusen takk!!! Du dette spørsmålet tok jeg med fordi jeg faktisk har byttet brynsprodukt! Jeg har jo tidligere brukt Billion Dollar Brows sin Micro Brow Pencil. Den måtte jeg kjøpe på nettet, noe som ble litt stress når jeg plutselig ble tom. I tillegg, etter jeg sluttet å farge brynene mine i sommer, bestemte jeg meg for å gå for liiittt lysere bryn, da jeg er så lys i håret. Så da ble også fargen jeg tidligere brukte litt for mørk. SÅ JA nå skal jeg komme til poenget: jeg har begynt å bruke denne! I fargen “espresso”. Har brukt den et par måneder nå og er veldig fornøyd – den holder lenge nok, samt at den selges på H&M så jeg slipper å bestille på nett hver gang, haha. Latsabben selv

 

Hvordan har du fått til «systemet» med skoene? Finner bare vanlige hylleplater på langs, ikke til å sette i kryss og lage skohylle om du skjønner..

Jeg får sååå mange spørsmål om akkurat dette, forståelig nok. Det er nemlig ganske vanskelig å finne ut av, haha. Disse skohyllene finnes bare på IKEA sine PAX-garderobestammer som er 100 x 35 cm, som jeg har forstått det. De er da en del av “KOMPLEMENT” serien som går inn i PAX-skapene, og selv fant jeg den inne på IKEA sin egen PAX-garderobeskap-bygger.

Hvilket analogt kamera har du?

Jeg har Olympus Mju ii! Det kjøpte jeg på Finn. Jeg er fornøyd med kanskje piiittttelitt skuffet? Jeg bruker det uansett kjempemasse og syntes det er sååå hyggelig med analoge bilder, men kjøpte akkurat det da jeg så noen jeg fulgte på Instagram brukte det. Men jeg må bare prøve meg litt mer frem tenker jeg. Akkurat nå er det faktisk blitt litt ødelagt og nekter å ta inn nye filmruller, så jeg skal faktisk komme meg ut døra akkurat nå for å få det fikset, haha.

 

Hvilken film kjøpte du til kameraet ditt?

Jeg kjøpte først en billigere versjon som het Kodak 400, før jeg kjøpte Kodak Portra 400. Helt ærlig merket jeg ikke den stoooore forskjellen, men som sagt driver jeg og prøver meg litt frem, hahaha

 

Hvordan får du bølgene i håret ditt? <3

Dette er det også en del spørsmål om – jeg sover rett og slett bare med flette hver eneste natt. Det er ikke noe jeg gjør for å få bølger nødvendigvis, men for å ta best mulig vare på håret mitt mens jeg ligger og sover. Også er det bare en bonus at jeg får bølger!

9 kommentarer

Siste innlegg