UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,  L Y K O ,  B I K  B O K 

Off, jeg har litt dårlig samvittighet, for noen av spørsmålene i dette innlegget er fra i høst, og ja kommer waayyyy to late. Meen jeg prøver å svare på kommentarer jeg får fortløpende i kommentarfeltet, samtidig som jeg også vil holde denne “spalten” i gang, så da tar det litt tid før jeg får fylt opp utkastene mine med nok spørsmål til posting. Beklager så mye for det altså! 

Hvor er klærne fra?

Buksen er jeg liiitt usikker på om er fra Nelly eller Ginatricot, men tror det er denne her. Genseren finner dere her og vesten er fra Zara. Skoene er Adidas Yung-1

 

Du la ut en ig story med rabattkode for Bikbok, og i den storyen så la du ut bilde av en blå Levis jeans som var helt nydelig! hvor har du kjøpt den og hva heter modellen? <3

Ja den er kjempefin! Den er fra Junkyard i fjor sommer, så den er dessverre utsolgt der… Men den heter Levis Ribcage Wide Leg!

 

Hei! Hvor er det fine skapet fra?

Hallo <3 Det er “Mariana” skap fra Bloominville!

 

Hei. Et lite spørsmål. Er det noen likheter med studiet du fullførte i fjor, og det du går nå? Er matten/regninga noe lik som den var på ditt forrige studie?

Heii! Du det er veldig, veldig lite. På Markedsføringsstudiet på BI er det jo ikke så mye teoretisk matte, men mer økonomi. Så sånn egentlig er det ingenting likt, haha! Men jeg og Erica diskuterte matte her en dag i høst (hahah LOL hvem er vi???), og da viste det seg at vi faktisk holdt på med litt samme greiene akkurat da, og hun går jo da Økonomi og Administrasjon om jeg ikke tar helt feil. Da var det vel kvadratsetningene, drøfting i fortegnsskjema, derivasjon osv osv vi snakket om, så vil tro at kanskje noen matematiske formler, regler og teorier kanskje vil gå igjen litt der? Men har ingen aning tho siden jeg ikke har gått økad hahha

 

Hva tenker du om forkurset hittil? Blir du fristet til å begynne på et ingeniør/IT-studie?

Det er litt som forventet – noe intens og masse matte (på ett år skal man jo ha R1 og R2, samt T og/ eller S-matte i begynnelsen om jeg ikke tar helt feil), samt en good del fysikk. Derfor er jo det meste superteoretisk, og gir nok ikke den største pekepinnen på hvordan eventuelle ingeniørstudier er vil jeg tro. Men det går greit, noen tema er så klart gøyere enn andre, som med alle studier. Jeg har nok derimot fått en liiiiten knekk nå som alt er online – regning av fysikk og til tider veldig vanskelig matte gjør seg liksom ikke så vellllldig bra over nett. Så krysser fingrene for at vi snart får komme tilbake på skolen med fysiske forelesninger, øvinger og ikke minst fysikklab, noe jeg syntes er supergøy

 

Hvordan er buksen fra Bik Bok i størrelsen?

Elsker at dere elsket disse buksene like mye som meg, haha! DM’en min har blåst opp om hvordan disse er i størrelsen, så tar det her også. De to modellene jeg har (offwhite/beige og lys blå) vil jeg si er litt små i størrelsen, jeg gikk opp to størrelser fra hva jeg vanligvis bruker i jeans (eks superstrech fra Bik Bok). Derimot snakket jeg og en annen langbent venninne om disse jeansene, og hun fortalte hun hadde den mørkeblå fra før, i sin vanlige størrelse. Men at hun hadde prøvd den beige fargen jeg har, og at sin vanlige størrelse i den hadde vært for trang. Så kan se ut som det er litt størrelseforskjell på fitten (hehehehe) på de ulike vaskene på jeansene – jeg har kun prøvd den beige, lyseblå og den med hull i knærne, og i alle de gikk jeg i hvert fall opp to størrelser for at den skulle sitte best mulig. 

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,     H E R

S K O   N E W   B A L A  N C E ,    H E R

S O L B R I L L E R  Z A R A

 

Hei Anna! Syns å huske å ha lest at du kun striper håret 1 gang i året, så lurer på om du tar fargeskyll utenom dette, for å beholde den kaldt lyse fargen?

Heiii <3 Nei jeg tar ingen skyll ellers i året. Men håret mitt er ganske lyst naturlig, så når solen titter frem på våren begynner håret å lysne helt frem til sola forsvinner på høsten, så det er stort sett det som gjør at jeg ikke trenger stripe det oftere. Eller, etter sommeren og ut på høsten er det jo en blanding av hvitt og gult og burde kanskje vært korrigert litt, men har lovt meg selv å kun bleike håret en gang årlig, så det holder seg sunnest mulig!! Ellers bruker jeg litt blåshampoo – en del på sommeren, ellers kanskje 1 gang i mnd resten av året. Jeg bruker denne blåshampoen, den er helt VILL, blamshampo på speed!! Akkurat nå har jeg derimot en “pause” fra den fordi jeg bruker denne blå-duoen fra Maria Nila

 

Hva syntes du om borrelåsteipene fra Clas Ohlson? Syntes du de sitter bra? Vet du om de tåler feks speil?

Til små bilder (eks mine 40×30) er de GENIALE, elsker de!! Da bruker jeg bare to tapes også øverst på sidene på bildet. På mine større derimot er de litt bob-bob. Har brukt de på alle bildene jeg har i leiligheten til nå, men nå har to falt ned typ 3-4 ganger (på tre år), så da bestemte jeg meg til å bytte de ut med spiker. Men det henger enda to 61 x 91 bilder her hjemme med tapen bak på som ikke har falt ned en eneste gang på tre år! Men det kommer veldig an på rammene – de helt tynneste fra feks IKEA er jo bare noen millimeter tykk bak, så der får ikke tapen feste. Men mine rammer fra Clas er tykke nok til å feste tapen. Dette ble veldig skravlete hahaha??? Men ja nei jeg ville nok ikke hengt opp et speil med de – det blir nok for tungt ♥

 

Hvor er spisebrikkene fra?

Får såå mange spørsmål om de, haha – koselig! De ønsket jeg meg til jul i forfjor og mener de var fra Søstrene Grene da, men har ikke sett de der siden 🙁

Kommer det innlegg med serier du har sett?

Ja!! Skal skrive det til uken, må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det siden jeg har sett så _JÆVLIG_ mange, og kan liksom ikke skrive noe om alle haahhaha

 

Så stilig at du har laget skulpturen selv, om du skal lage flere, kunne du laget et innlegg om det? <3 Dødskult!

Hahah åå tusen takk! Du jeg lagde den da jeg studerte året med barnevernspedagog og vi måtte ha noe obligatoriske timer med håndkunnskap, så blir nok ikke å lage det igjen med det aller første da det var litt styrete med masse ståltrå, gips og maling, haha… Men koselig at du syntes den var fin!!

En annen figur jeg lagde i disse timene, haha! Denne fikk mamma og pappa og henger over kjøkkenbordet, må si jeg angrer litt på at jeg ikke beholdt den selv

 

D E T   V A R   A L T   F O R   D E N N E   G A N G ,   H A   E N   S U P E R   H E L G   A L L E  

 

7 kommentarer
    1. Åh, elsker denne- og «uken som var»-spalten, så håper det er noe du vil fortsette med. 🤩 Selv om det er forståelig om det ikke er så mye å skrive for hver uke i disse tider 🙃

      1. ååå så koselig å høre!!<3 ja du det er helt riktig, hahaha…. i tillegg til podden er det dessverre ikke nok til å fortsette med "ukens om var" spalten :(<3

      1. oi godt spørsmål! på min er det et veggheng bak vasen, men fikk også med et lite stativ som det kunne stå på på bordet! så jeg trodde egentlig det var samme vase som brukes to forskjellige måter skal jeg være ærlig haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg