UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   L  Y K O 

Hvilken maskara bruker du?

Denne fikk jeg etter en story jeg la ut, og der hadde jeg på denne maskaren! Det er egentlig den jeg har brukt de siste 2 årene nå. Elsker den, og elsker “teknologien” som gjør at den ikke smitter med mindre det blir over 38 grader, samt at man da også bare kan fjerne den med varmt vann (jeg bruker dog sminkefjerner også). Siden jeg likte denne så godt kjøpte jeg “samme” maskara bare med separerende og lengde-egenskaper, altså denne. Så den bruker jeg akkurat nå – men personlig tror jeg den som gir volum er min favoritt, så blir nok å gå tilbake til den når tuben er tom!

Kunne du fortalt litt mer om boksingen? Hvor går du på boksetrening? Er det konkurranse eller kun trening, nybegynnerkurs osv.

Seff! Nå er det jo litt “unntakstilstander” på boksingen som med alle andre sporter. Jeg startet på nybegynnerkurs for to år siden, og etter et halvt år ble jeg ferdig med det og gikk opp til “viderekommende”. Man har også graderinger her og der, hvor man da får belter etter hvert som hvor god man blir. Man kan gå konkurranser også, men det er ikke noe jeg har lyst til (mest fordi jeg ikke tørr), så jeg trener kun kickboxing, da to ganger i uken med treninger på 90 minutter. 

 

Hei. Har du tips til gode vår og sommerparfymer?

Hei! Det har jeg vettu. Det er to stk jeg kommer på som jeg selv har en veldig frisk og sommerlig lukt,og det er denne fra Elizabeth Arden og denne fra Coach. Tror jeg har vist begge her før! Den siste bruker jeg mye som hverdagsparfyme, og friske, lette, fruktige og blomster-lige (???) lukter er egentlig det jeg liker best, uansett årstid. Den fra Elizabeth Arden lukter mer “rent” og clean, og ikke like mye fruktig! 

Syntes gulvet ditt i leiligheten så veldig fint ut. Vet du hva det heter og hvor det er kjøpt?

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med det! Det er Pergo 1-stavs parkett som heter “Lofote Arctic Eik”. Mener jeg kjøpte min på Coop Obs Bygg! 

 

Hvordan holder du seg så fin og brun?

Selvbruning ftw! Jeg tok faktisk solarium for noen uker siden da jeg har fått tilbake mitt atopiske eksem (som jeg ikke har hatt siden jeg var seriøst 6 år????), men det var bare 15-ish minutter for å bedre det. Men ellers de to siste årene har jeg brukt selvbruning, og da er denne og denne mine favoritter. Sophie sin bruker jeg når jeg vil bli brun litt kjapt, mens St.Tropez sin bruker jeg når jeg har litt tid over flere dager! 

Dette er ikke selvbruning altså, dette er brunfargen min på sommeren! Fant det bare på kamerarullen min og syntes sokkene mine var så cute så da må det postes seff

 

Så fin du var på håret her!! Likte de bølgene, gjør du noe spesielt for å få det slikt? har du satt inn extensions? Du ser veldig bra ut <3

Så koselig å høre, tusen takk! Nei jeg har ikke satt i extensions, det er mitt naturlige hår. Jeg har ikke gjort noe nytt heller, “kun” det vanlige – å sove med håret i flette og tørrshampo etter dag 2. Her er det noen dager siden håret mitt er vasket også, og mitt får ofte finere krøller og volum jo lengre det er siden jeg dusjet (om jeg har brukt tørrshampo da seff)

 

8 kommentarer
    1. Jeg og slet veldig med atopisk eksem til ca 10-årsalderen! Det forsvant, men nå i de siste ukene har det kommet noe lignende igjen! Bare i en mildere versjon da.. Er det været tro?🤔

      1. jeg har faktisk en liten mistanke om at det er været selv ass! i starten av året var det DRIT kaldt her i trondheim, og tror det kan ha noe med temperaturforandring å gjøre… Nå er det atopiske eksemet blitt borte (er en stund siden jeg svarte på det spørsmålet haha) og nå er været mer chill igjen. Så kan jo være !<3

    2. Er du fornøyd med fiaten? Skal kjøpe bil snart selv, og syns denne fiaten ser så søt og lett ut, men fått høre at det ofte er feil med fiater, har du noe erfaring med det?

      1. jeg har vært veldig fornøyd! EELSKER at den er så liten, kommer meg frem i byen på null komma niks og veldig deilig fin bybil. har hatt noen feil med den ja, men jeg kjøpte min brukt da! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg