UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E :   A D L I N K S   M A D Y L A D Y ,  B L I V A K K E R ,   E L L O S , N E L L Y ,   A S O S ,   N A – K D 

Hvor er kjolene du hadde på nyttårsaften fra?

Den i gull finner dere her og den i sølv finner dere her <3

 

Hvor er kjolen fra?

Den finner dere her <3

Hvor er puppekoppen du la ut på Snapchat fra?

Den finner dere i rosa her!

 

Kan du lage en Amsterdam guide?

Det er VELDIG mange som har spurt meg om dette, og jeg satt meg ned for å lage det, men fikk det ikke helt til… Rett og slett fordi jeg ikke husker helt hvor vi var, haha. Jeg har jo vært der tre ganger nå og aldri hatt “blogghjernen” påkoblet, som gjør at jeg ikke husker hva de ulike plassene vi har spist heter. Men jeg husker noe, og det var også veldig bra. Jeg kan anbefale Jimmy Woo som uteplass (sjukt bra musikk), SkyLounge for drinker (både på dagen og på kvelden, en helt vill utsikt!!) og The Harbour Club for en bedre middag. Jeg har vært så mange andre gode spiseplasser i Amstern men husker ikke navnet, haha. Men jeg mener selv at litt av sjarmen er å vandre litt rundt selv, det er jo sånn man finner mange perler <3

 

Hvor gammel er Melis?

Melis er akkurat like gammel som bloggen, så hun blir 11 år i år <3

Hvor er den greie du har ringene i fra? Så fin. Elsker stilen din når det kommer til både mote OG interiør 😭❤️

SØTA! Den er fra Jonathan Adler, her <3

 

Hvor er taklampen din fra?

Den finner dere her, og den er faktisk på salg akkurat nå!!

Hvilken maskara bruker du nå?

Akkurat nå bruker jeg denne!

 

Bruker du noe spesielt i håret ditt?

Shampo og balsam varierer, alt fra dyre varianter laget for blondt hår (akkurat nå bruker jeg denne balsamen og denne shampoen), eller billig butikkshampo. Men (!) jeg bruker denne blåshampoen, den er den aller beste av aaaaalle der ute. Jeg bruker det ikke hver gang jeg dusjer, men kanskje 2-3 ganger i mnd? Ellers prøver jeg å kure håret èn gang i uken, og akkurat nå bruker jeg denne kuren

 

Kan du lage et blogginnlegg med anbefalinger av nettbutikker? Kanskje du kan skrive hvor lang tid det tar ca å få pakken, og om toll osv?

Mine all time fave er jo Nelly! Her tar det alt fra 3-7 dager å få pakken, og ingen toll! Ellers er jeg glad i NA-KD, her pleier jeg å få pakken 1-2 (!!!!) dager etter bestilling, og her har jeg heller aldri fått toll. Ellers er jo Asos fantastisk, her tar det derimot en stund å få pakken, pluss at det ofte kommer en god del toll. Det samme gjelder Missguided, men der handler jeg egentlig ikke så mye lengre. Ellers er jeg veldig glad i Etsy, der finner man veldig mye fint! 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R

 

Hvor er brillene dine fra?

De er fra Vendela <3

 

Hvordan har du fått til skohyllen i klesskapet ditt?

Den skohyllen er kun tilgjengelig i IKEA sine PAX-skap i lengde 100cm og dybde 35cm! Så der finner dere de <3 

2 kommentarer
    1. Hadde du elektriker til og henge opp lampen? 😊 Så det sto at. Noen lamper hadde EU støpsel, vet du om denne hadde det? 🙈

      1. hmm det var jeg og min var som hang den opp – den er typ 3-4 år gammel så husker ikke om vi skiftet støpsel på den eller ikke 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg