UKENS SPØRSMÅL

ANNONSE: ADLINKS NA-KD, BLIVAKKER,

Hvordan får du så lange vipper?

Du, nå skal jeg gi dere et skikkelig godt tips! Jeg ble selv tipset av Ingrid, om denne maskaraprimeren. Jeg påfører den kjapt på vippene, lar den ikke tørke en gang, tar på maskara med en gang. Så sjukt forskjell, kan virkelig anbefale den! Nå er den jo litt dyr i pris, men jeg syntes absolutt den var verdt det.

Hvorfor trenger du snus før fest?

Jeg snuser aldri før fest, hehe. Jeg snuser ofte når jeg er ute, for da drikker jeg nesten ikke på byen. Men jeg snuser kun på fest, og lukten/smaken av det får meg til å spy edru. Det går også helt fint for meg å ikke snuse når jeg er ute altså

 

Hvor er leopard-fuskepelsen din fra?

Jeg har hele tiden trodd den ikke finnes lengre, men jeg fant den faktisk her om dagen!! Dere finner den her <3

 

Hvilken rase er Melis? Hun er SÅÅÅ adorable

Hun er en Bichon Frisè, men er klipt mer som en terrier og blir aldri børstet – så hun ser ikke så …. puffy ut, hahaha. Vi syntes hun er mye finere med litt rufsete look

 

Hvilken størrelse har du i kosesettet?

Jeg har både topp og bukse i XS <3

 

Ser du har l’imperatrice, hvilke andre parfymer bruker du/har brukt? Hva er dine favoritter?

Jeg bruker ingen fast hver dag, har 4 jeg bytter på i hverdagen. Det er den du nevnte, pluss to veldig søte fruktlukter fra Victoria Secret (de selges ikke lengre) og èn litt tyngre fra Moschino. Når jeg skal ut/ på datenight bruker jeg Dior Poison som faktisk er sexy på flaske – dat smell thooo

Kan du filme leiligheten din å legge ut på Snap/Insta?

Jeg har tenkt å få det til en dag, men det har vært så sjukt mange randoms som har lagt meg til på Snapchat, så jeg blir litt nervøs av å legge ut ting der, haha. Noian

 

Alltid gira på podd!!! Har du noen anbefalinger til andre podder du hører på som du kanskje ikke har nevnt før?

Wohoo! Jeg har jo nevnt de fleste (Konspirasjonspodden, Radioresepsjonen og NRK Krig og Fred er de jeg hører på fast). Akkurat nå hører jeg litt på Game of Thrones podden, den er ganske nerdete hahah.. Hører også på Tore Sagen sin podcast om dagen! Det var stort sett det

13 kommentarer
    1. Heisann, ville bare si at “JEG ELSKER DEG” og du må være den mest perfekte og jordnære influencern jeg har sett!! Du svarer oss på bloggen din, og du virker rett og slett bare drit kul og sååå down 2 earth <3

    2. Ville bare si at du er den eneste jeg klikker meg inn på av blogger! Du er så inspirerende, reflektert, vakker og morsom. Skikkelig interessant bare :):)

      1. herregud så hyggelig!!! tusen hjertelig millioner takk <3 skikkelig interessant også, wow ahhaa det føler jeg meg ikke, så det var hygg å høre <3

    3. Selv om jeg hadde elsket en apartment-tour, så må jeg si at det burde du virkelig ikke filme!
      Har vært mange i det siste som har blitt rundstjålet etter å ha lagt ut house-tour på youtube, å da vist hvor kameraer/innganger osv er!!

    4. Haha! Hørte nettopp på podden og må bare le litt når jeg hører jingelen til Ukens tema hvor du fniser litt etter enkelte setninger og på slutten???? søøøt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg