UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   B L I V A K K E R ,  N E L L Y

Bruker du extensions? Eller er det ditt eget hår? Veldig fint<3

Så utrolig hyggelig, tusen takk! Det er mitt eget hår <3 Jeg brukte extensions fra 2012 til 2015, i det jeg kan kalle “fjortistiden” min, hehe. Min “key to success” var å slutte å bleke håret, slutte å rette håret og ikke dusje det mer enn max to ganger i uken. Sistnevnte krever litt effort, men håret blir kjapt vandt til å ikke dusjes like ofte. I tillegg er jeg en sucker for tørrshampo, så da går ofte helt greit! Min favoritt når det gjelder tørrshampo er denne. Eneste er at jeg har veldig tørr hodebunn og sliter en del med flass da tørrshampo tørker ut hodebunnen, men det er verdt det for min del.

 

Elsket også vippene dine! Er det vippeextensions eller dine ekte? Hvis det er vippeextensions; hvor har du satt dem på?

Herre jemini så mye koselig altså, tusen takk. Det er mine ekte vipper! Jeg har en liten trick eller to tho, og på dette bildet har jeg èn punktvipp enden av hvert øye. Jeg har ganske store og runde øyne. Vippene mine er forholdsvis lange naturlig, men det vises ikke så godt da – derfor hjelper den lille punktvippen veldig! Det gir en cat eye og former øynene mine. Jeg bruker Dajana x Sweed sine punktvipper akkurat nå, i en rosa eske (finnes på Vita). Ellers bruker jeg også disse punktvippene. Dette er kun når jeg skal ut at jeg gjør da, til vanlig bruker jeg bare maskara <3 Ellers har jeg jo tipset om halv-remse-vipper, som jeg også bruker noen ganger på fest om jeg vil ha litt mer volum. Da bruker jeg kun disse – ELSKER de. Brukte de hele Stavernfestivalen feks <3

 

Angående notater og apper – Jeg tenker både til pensum og generelt i hverdagen. Hvilke apper bruker du for å ha kontroll på alt? <3

Til notater i forelesning bruker jeg OneNote (usikker på om dette finnes på maccer fra før eller om jeg fikk det med i Word-pakken?). OneNote bruker jeg forsåvidt også til notater og orden i regnskapet mitt. Til hverdags bruker jeg “påminnelser” SLAVISK. Jeg mener, SLAVISK. Alt fra daglig reminder på p-piller, til avtaler jeg har, eventuelt småting jeg må huske å gjøre. Hele dagen og livet mitt ligger inne på påminnelser, haha. Så det er stort sett det <3

 

Hvilken modell er NuNoo vesken din?

Dette har jeg fått sjuukt mye spørsmål om i sommer (kanskje ikke så rart da jeg har brukt den hver dag i en måned hahah). Jeg har denne modellen! Jeg har den også i Almimakka-modellen, men må si jeg liker Ellie bedre da Alimakka kan bli liiiitt stor til hverdags. Men den er helt perfekt når jeg skal ha med litt ekstra!

 

Hvor er de grå joggeklærne fra?

Joggeshortsen finner dere her og hettejakken her <3

Hvilken størrelse har du i buksen?

34 <3 Den er ganske oversized i størrelsen!

 

Serieanbefalinger?

Girl, alltid. Euphoria er saaatans bra! Ellers er jeg enda på Sons of Anarchy, det er kanskje ikke noe for alle. Men jeg liker det godt, det er MANGE sesonger noe jeg elsker med serier så jeg kan drømme meg heeeelt bort haha

 

Kunne du lagt ut hva du trener i hverdagen og hvilke øvelser du gjør? og hva du spiser til hvert måltid?

Jeg har jo pratet litt om hva jeg trener i løpet av en uke, men kan ta det igjen! I løpet av en uke har jeg en legday (bulgars utfall, hip thrust, strikk-øvelser, legghev (?)), en overkropp-dag (her loker jeg bare rundt og gjør litt forskjellig, aner ikke hva øvelsene heter) og en cardio (boksing). Veldig kjapt der, men blir vanskelig å kun forklare uten å vise, haha!

Ellers kommer jeg nok ikke til å legge ut noe oversikt over hva jeg spiser til hvert måltid, hehe. Det er veeldig forskjellig hver dag, og det går som oftest bare i hva jeg har lyst på der og da. 

 

Hei! Så levisbuksa du la ut på tise og lurte på om du pliis kunne skrevet hvilken farge du har i den, evt linke til den <3

Det er denne <3 SÅ JÆKLA surt at den ble akkurat for liten, og nå er størrelsen min utsolgt fankern. Krysser fingrene for at jeg finner den en annen plass!!

4 kommentarer
    1. Skulle også kommentere at du endelig er på bloglovin igjen! Gjør det myyye enklere å følge med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg