UNG OG DUM

A N N O N S E L E N K E   N A – K D 

Kan noen forske på om tiden går fortere når man er i syden?? For boiiii det føles sånn, haha. Men det går vel litt i at tiden går fort når man har det gøy? Siden sist har det gått mye i det samme – soling, spising, øl og mer spising. Det er rart med det, at det eneste man gjør er egentlig å vente på å spise neste måltid, haha. Elsker det! Jeg har også hatt en skikkelig bakis, etter vi bestemte oss for å dra ut på tirsdag. Jeg er i en periode nå hvor jeg blir bakfull bare å av å se på en øl seriøst (ok da kanskje ikke så gæli), så hele gårsdagen lå jeg helt ubrukelig på stranda og over dassringen. Yess kjøret går. Da hadde jeg den “jeg skal aldri drikke igjen”-mentaliteten, men det er rart med det ass. For nå har vi jaggu planlagt å ha drinkparty på terassen i morgen. Ung og dum, si

 

B I K I N I T O P P E N   F I  N N E R   D E R E    H E R 

Hahaha kanskje verdens minst udigge matbilde, med en liten pizzaskorpe vedsiden av. Men herregud, denne gnoccien med biff var heeeeeeelt nydelig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg