UPDATE PÅ HÅRFARGEN + RABATTKODE

A N N O N S E   N A – K D

 

B R U K   R A B A T T K O D E N 

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   N A – K D

 

B U K S E   N A – K D ,    H E R

S K O   N A – K D ,    H E R   

 

 

Jeg fikk et spørsmål om hvordan håret mitt så ut nå, fra ei som også hadde lyst å “farge” håret rosa. Her ser dere hvordan det ser ut nå, etter 2 vasker! Nå er typ all rosafarge ute av håret, men det sitter enda en del i, bare at det ikke ser rosa ut, bare mørkere. Som dere kanskje ser? Det var egentlig veldig vanskelig å få tatt noen gode bilder med speilrefleksen hvor fargen min nå vises skikkelig, haha. Men ja, det går ganske kjapt ut, og regner med jeg vil være tilbake til min vanlige blonde farge innen max 3 vasker!

 

Nå skal jeg ha min første nett-forelesning, med seminar over Skype. Det kjenner jeg blir spennende, og ikke minst gøy å ha noe skole igjen! Jeg ble så vemodig da noen sa til meg: “Så du har hatt siste skoledag du nå, da?” forrige uke. Det kan jo faktisk fort være. Veldig rart. Men men, nå skal jeg skjenke meg en til kopp kaffe og gjøre meg klar, så blogges vi. ♥

 

6 kommentarer

      1. ja det var veldig greit! <3 men det er jo ikke sikkert det er sånn i alle hår da, det blir forskjellig resultat alt ettersom naturlig hårfarge, porøsitet (?) på håret osv <3

    1. Gjerne ha sånn dagen min time for time når du er i karantene og et innlegg med de alle sneakersene dine!
      Hilsen fra Australia 🙂

      1. jeg fikk spørsmål om jeg kunne lage en “time for time” av noen andre også faktisk, men det skjer faktisk såååå_innmari_lite her hjemme at det tror jeg rett og slett ikke går, haha… <3 beklager! men sneakersinnlegg kommer!

        håper alt står bra til med deg i australia <3

      1. herregud så sykt hyggelig å høre! jeg har faktisk skrevet et anbefalingsinnlegg på den nye CC kremen jeg har på nå, kan poste det neste uke <3 tusen takk for veldig fin kommentar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg