UT AV MEG SJÆL

Det er faktisk få ting som gir meg mer “ut av meg sjæl opplevelse” enn å se Kaptein Sabeltann-forestillinger. Det er kanskje det lolleste jeg har skrevet, men det er faktisk på ekte, hahaha. I dag var vi i Dyreparken hele dagen, og da var det to korte show med Sabeltann og gjengen, og giiirl it has me sooobbbbing. Jeg tror liksom at det bare blir gøy og kult og artig, men med en gang den sorte dame med Kaptein Sabeltann kommer får jeg en helt uvirkelig følelse inni meg og blir superemosjonell / rørt / stolt og glad. Jeg har ingen kontroll på følelsene mine!!! Det er 100% en del av meg som ikke klarer å skjønne at Kaptein Sabeltann og gjengen ikke er ekte, kanskje ikke så rart når du har sett forestillingene over 15 ganger og vært 20 ganger i dyreparken. En skikkelig barndomshelt som bringer frem myyye i meg, haha! Jeg tenker hvert år at jeg vil søke sommerjobb som skuespiller, da som Sunniva eller en eller annen kul pirat. De kveldshowene er DA SHIT beste teateret jeg har vært på ever

Så ja, dere skjønner kanskje at jeg har hatt en fin dag. Det hele startet med at jeg fikk ansiktsmaling, og tok opp hele boden for alle 2-3 åringene som også ville males. Ingen skam, men det får bare være – jeg har gått rundt som en gepard i hele dag, og sitter faktisk enda med ansiktsmalingen her jeg sitter og blogger, haha. Den eneste skuffelsen i dag var jo at jeg ikke fikk tatt tømmerrenna!!!! Men men. La gå, regner med jeg er tilbake neste år også (som hvert år)

8 kommentarer
    1. Åh så gøy!! Haha må nesten fortelle deg noe morsomt, eller sykt teit. Jeg og kjæresten satte på flyet, så satt jeg og leste bloggen din. Så viser det seg at han har vært på fest med deg for maange år siden! Jeg ble nesten starstrucked av det 😂

        1. Jaa! Julie schrøder eller noe sånt?? Det er som sagt maaange år siden, sikkert når vi var rundt 17-18.

    2. haha jeg er så enig! Var på forestillingene nesten hvert år når jeg var liten, var der igjen for to år siden i en alder av 24 og ble altså så sykt rørt og glad! Klarer nesten ikke å beskrive følelsen i det kaptein sabeltann kommer. Jeg ville aldri at det skulle ta slutt og jeg ønsket liksom å ta del i hele opplegget haha høres jo helt teit ut! Ble helt satt ut av min egen reaksjon og kjæresten min lo såå mye av at jeg var supermosjonell! Så alle de gamle filmene når jeg kom hjem nostalgi<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg