UTENFOR KOMFORTSONEN

Ja haaalllaien dere. Jeg orker nesten ikke disclaime hvor dårlig bloggarbeid som ble gjort av meg forrige uke, haha. Men forrige uke dere, var så travel at jeg kan ikke huske sist. Det var en gooood del skole, en god del jobb og ….. forelesning! Og da mener jeg ikke som at jeg selv satt å hørte på forelesning, for det gjør jeg jo nesten daglig, hehe. Men jeg HOLDT forelesning!! Jeg var så heldig å få komme tilbake på BI igjen, og denne gangen som foreleser. Jeg brukte hele uken på å forberede meg og å gå å være nervøs, men da fredagen kom gikk alt veldig fint og jeg er så glad jeg takket ja. Det å utfordre meg selv på den måten er noe jeg gjør ganske skjeldent, så da er det utrolig spennende når man først gjør det.

I dag derimot, er hverken gøyal, spennende eller noen andre positive adjektiv. Hahhaa neida. Jeg har bestemt meg for å prøve det jeg gjorde her en annen mandag, å prøve så godt jeg kan å snu den om til en fin dag. I morges hadde jeg egentlig 08:15-forelesning, men som dere kanskje skjønner på tidspunktet dette blogginnlegget er ute på, sitter jeg ikke på skolen at the moment. Jeg hadde virkelig ikke sjangs til å komme meg opp – og ble liggende til meg selv å si “nei i dag, i dag drar jeg ikke på skolen”. Det er vel første gangen dette skjer i dette semesteret, så det er med veldig bismak jeg sitter her hjemme med “fridag” fra skolen, haha. Jeg får heller sette meg ned senere i dag og jobbe litt med skolearbeid.

Jeg har også fått en obsession med ostesnurrer om noen skulle lure på det

 

I helgen var også alle jentene i byen for bursdagsfeiring! Noe som var veldig veldig koselig ♥ Kjolen er fra Amalie Snøløs x NA-KD og skoene fra Nelly – ser ikke ut som noen av tingene selges lengre dessverre

Akkurat nå derimot, skal jeg kjøpe meg en kaffe og … stikke til frisøren! Hahaha, dagen min ble litt annerledes enn planlagt som dere skjønner. Til frissa skal jeg faktisk ikke gjøre noen ting med håret mitt, annet enn å hjelpe frisøren min med å sitte modell for frisyreoppsett. Så da blir maccen min med, så jeg får gjort litt arbeiii. Håper dere har en fin mandag!!!

 

10 kommentarer
    1. Hei!
      Takk for en supermorsom og underholdende podd i dag, som alltid! Kjører ofte ruta fra Dombås og ned til Åndalsnes (med vilje da, hehe) da jeg har hytte i området. Anbefaler dere å ta turen på nytt og oppleve den fine naturen! Heller ikke noe problem å kjøre om Molde på veg hjem. Utrolig vakker by. Og man kan legge ruta innom Atlanterhavsveien om man ønsker det 🙂 Takk for topp blogg og podd <3

      1. så bra du likte den, haha <3 herlighet ja det var superfint der, kunne absolutt tenkt meg å dra dit "med vilje" en gang, hahaha!!! tusen tusen takk <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg