UTYPISK OG FIN

A N N O N S E L E N K E R   A R K E T ,   N E L L Y

 

K J O L E   A R K E T ,    H E R

S K O   F I L A ,    H E R

T O T E B A G   A R K E T ,    H E R

 

Her har dere outfiten min fra lørdagen! Denne kjolen er veeeeldig utypisk meg, både i lengde, fasong og farger. Men jeg har blitt så inspirert av folk jeg har sett på Instagram, at jeg har bestemt meg for å gi litt mer faen i hvilke fasonger, lengder osv osv jeg tror jeg ikke kler. Så lenge man føler seg fin og vel i hva man går i, så kler man jo faktisk alt! Og fikk sååå mange komplimenter for den, og er virkelig superfornøyd. Elsker også at den er så lett og luftig – hadde den på meg heeeele kvelden, og var på ekte bedre enn å sitte i joggedress, haha. Fornøyd kvinne!!!

Nå skal jeg gjøre siste innspurt på jobbfronten, som virkelig har eksplodert denne uken. Men det passer fint å ha en skikkelig innspurt nå, for etterpå skal jeg nemlig på en aldri så liten after-work med både blåskjell og litt vin. Det blir veldig hyggelig, så da gjelder det å få gjort ferdig alt først. Ha en fin dag alle!!

18 kommentarer

Siste innlegg