VÅR OG RABATTKODE

ANNONSELENKER BIK BOK

Hei og god tirsdag alle sammen! Her i byen skiiiinnner solen og jeg har lyst til å pelle meg av gårde å kjøpe utemøbler med en gang. Så det er forhåpentligvis planen – prøver å dra med meg Erica også så det blir ekstra gøy hihi. Ellers sitter jeg og vurderer å dra på trening straks!! Det er litt rolig på jobbfronten om dagen noe som egentlig passer godt denne uken da det er våååååår og jeg kan henge ute!!

Ellers har jeg *glemt* å fortelle om rabattkoden jeg har på Bik Bok om dagen, så tenkte jeg skulle gjøre det aller først her på  bloggen  !! Jeg venter på en pakke derfra så derfor har jeg drøyet å fortelle om koden, men nå var jeg inne og tittet litt og så alt det nyyydelige de har inne, så da ble det en liten kollasj eller to, heeehe.

 

ANNAIS20

GIR DERE 20% OFF BIKBOK

GYLDIG UT MANDAG

STREKKODE FOR BUTIKK

LIGGER NEDERST I INNLEGGET

 

      

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

 

Altså de linsettene mååå jeg ha!! Det er da bukse nr 1 og 5, og skjorte nr 1 og 3. Sist jeg sjekket var alt utsolgt men ser de er inne igjen i en del størrelser, så lønner seg å være kjapp! Ellers har jeg bestillt meg den stripete genseren (nr 6), og den beige kjolen (nr. 4)

 

          

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

 

See så mye fint!! Her har jeg bestilt meg den hvite kjolen (nr. 1), maxiskjørtet (nr. 1), og begge de svarte buksene (4 og 5). Også bikiniene har jeg seff fra før, for det er jo min all time favoritt-modell, ♥ Florida ♥ bikinitopp elsk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg