VARIERTE HVERDAGER

Hei og gooood fredag alle sammen! Det har vært litt stille her inne de to siste dagene, rett og slett fordi jeg ikke hadde noe særlig å blogge om. I går hadde jeg tenkt å komme innom å fortelle om dagen min, men det rakk jeg rett og slett ikke! Denne uken har vært en sammensetning av veldige ulike dager, og gitt en arbeidsuke med veeeeldig varierte hverdager, haha. Noen dager har jeg sittet inne på kjøkkenøya corona-style med forelesninger og jobb, og ikke kjent frisk luft før på ettermiddagen når det er treningstid. Andre dager har derimot vært helt fullbooket, slik som i går og i dag.

I går hadde jeg og Erica en felles arbeidsdag, noe som var veldig hyggelig! Da merker jeg hvor hyggelig det er å ha en kollega. Vi var først på et møte, før vi lunsjet, hadde noen photoshooter (haha), etterfulgt av podding. Jeg dro også på den første kickboxingtreningen jeg har vært på _lenge_ og innså på kroppen hvor rusten jeg hadde blitt. Litt kjipt, men også motiverende for å komme meg mer på slik type trening!

Søta mi

 

Jeg kom meg til slutt i podde-mooden og det ble en _veldig_ tullete episode

I morges var det jaggu tid for å få sjekket sengen igjen av en fra Bohus da den jaggu har begynt å knirke igjen. Dere som hører podden vet jo hvordan kjøret der går, hahaha. Veldig spesiell måte å starte dagen på, ved å sitte i sengen sin å demonstrere knirking for en person du ikke aner hvem er. Etterfulgt av det som har blitt den ukentlige step-timen på fredager, som egentlig er en veldig fin måte å kickstarte både fredag og helg. Jeg må begynne å runde av her nå da jeg har en del jobb å gjøre før det blir: taaaco fredag og HELG

Ellers: GRATULERER med gjenåpningen alle sammen!!!! Herregud det er nesten uvirkelig. Dette har vi ventet lenge på

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg