VELDIG UGH

A N N O N S E L E N K E   N E L  L Y

 

V E S K E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Jeg måå bare vise dere denne nydeligheten igjen, tror kanskje jeg nevnte den forrige uke også? Jeg har hatt lyst på denne sååå lenge, og endelig er den min. Dere vet jo jeg har stor kjærlighet til NuNoo-vesken min i Alimakka-modellen, som jeg har brukt sjukt mye blandt annet til reising. Og når jeg har med meg hella mye på byen – jeg må jo ha fortalt dere om da jeg skulle på vors en gang i fjor vinter og hadde med en tjukkstrømpebukse, en vinflaske, og speilrefleksen oppi den veska? Og alt annet som lommebok, sminke og mobil? Hahhaa det er helt sjukt hvor mye den veska rommer. Uansett, det er ikke alltid jeg drasser rundt med kamera og strømpiser i veska på byen, heller skjeldent, så nå har jeg den perfekte størrelse. Elsker elsker elsker denne, og setter jeg meg ned og organiserer ordentlig får jeg faktisk stappet speilrefleksen min neddi den. Anbefales på det sterkeste ♥

I dag har jeg en litt dårlig dag. Litt lei meg, litt sliten og litt … ferdig. Veldig ugh, om dere skjønner? Jeg skal prøve å oppta hodet mitt med masse jobb og trening. Det er snedig det der, når man ikke har det så alt for bra så velger man å gjøre ting som egentlig er “kjedelig”. Men fanken ass, det værste som finnes er å gjøre hyggelige, “åååhhh nå koser vi oss”-aktige ting når man ikke er i humør til det, haha… Håper alle har en fin dag!

2 kommentarer
    1. Hey anna, har lest bloggen din siden jeg var ganske liten, er nå 20

      Du er en av de få bloggerne jeg gidder å følge fordi du er så genuin, kul, morsom og ikke minst normal!! Føler jeg faktisk kan relatere meg til deg

      Håper du får en bedre dag imorgen<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg