VIA MOBILEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D

R Ø D   H A L T E R N E C K    H E R

 

I dag tenkte jeg å vise dere Bulgaria gjennom mobilen min! Jeg har jo 109302 andre bilder også, men det er så mye ræl. Herregud som det tulles når vi jentene er sammen, hahaha. Jeg har enda skrubbsår på kneskålene, etter vi hadde konkurranse på clubben om å gjøre å være den beste hovmesteren i “grevinnen og hovmesteren”, som alt i alt innebar å være best til å få til å tryne og gjøre det mest troverdig. Sånn går jaggu meg dagene

 

S V A R T   V I N Y L K J O L E    H E R

S V A R T   D E E P   B A C K  K J O L E    H E R

 

Også noen outfitbilder da! Jeg har endelig knekt syden-koden litt, og har skaffet meg en veldig bra samling av beach-kjoler-som-også-kan-brukes-til-vanlig. Haha. Dere skjønner? Den sorte her er en av de (seff ikke den i latex haahha). Denne er en annen favoritt, og på den måten får jeg pakket litt smartere, når jeg har èn type kjole jeg både kan bruke på beachen, når jeg chiller, når jeg reiser og når jeg skal pynte meg. 

Akkurat nå sitter jeg hjemme og jobber, etter å ha vært byen rundt. Det er mye som må gjøres etter en uke borte, og det har vært henting av pakker, innkjøp av matvarer, faktureringer og regnskap. For å være ærlig syntes jeg det er litt deilig, å få tømt mailboksen og kjenne at jeg har alt under kontroll igjen, haha… Ha en fin dag <3

10 kommentarer

Siste innlegg