VIDERE PLANER FOR LEILIGHETEN

A N N O N S E :   A D L I N K S   H M   /   E L L O S

Like før jeg sovnet i natt, tenkte jeg “husk å lag et blogginnlegg om videre planer i leiligheten!“. Nå som jeg sitter her foran maccen og skriver, er det eneste jeg klarer å tenke: “hvilke videre planer??“. Jeg er veldig fornøyd med leiligheten som den er nå, og har ikke tenkt å “pusse opp” noe mer, haha… Så hva i alle dager jeg tenkte på da jeg sovnet i natt, er uvisst. Jeg har dog noen småting jeg har lyst å gjøre i leiligheten. So here we go I guess??

1. Ny sengegavl! Planen var egentlig aldri å ha en sengegavl i så lys grønnfarge, og det skulle egentlig være “riller” i den også. Men så langt kom jeg aldri. Derfor tenker jeg å ta meg en tur på stoffbutikk igjen, og kjøpe inn litt tråd for å få litt mønster i den også. Drømmen er jo å ha en sengegavl som den under, men selvfølgelig lages ingen i 150cm-mål…

2. Tapet! Jeg vet det er litt vanskelig å vite hva i alle dager jeg snakker om, men jeg har jo faktisk èn grønn vegg i leiligheten. Det er ingen som i det hele tatt merker at den er grønn, og den er egentlig helt OK. Men jeg har alltid hatt så lyst på tapet, i et nydelig mønster. Det eneste problemet er – hvordan legger man tapet oppå sånn ruglete sementvegger? Jeg er litt i tvil om det blir unødvendig mye styr for noe jeg ikke vet om blir fint en gang?

3. Spare! Jeg har jo litt lyst å pusse opp badet mitt, noe som er dyrt.

4. Svart soverom? Jeg må innrømme at jeg har blitt litt bitt av sort-basillen. Det er jo veldig trendy om dagen med sorte/mørke vegger med matchende interiør, noe jeg har syntes vært kult, men aldri noe for meg. Men i det siste har jeg faktisk fått veldig lyst å male soverommet mørkt, haha…. Det gir jo en veldig “lyxig” feel med all black everything.. Meen med en gang jeg overveier rosa vs. svart, ender jeg alltid opp med min kjære rosa. Jeg ELSKER jo soverommet mitt, så det blir for dumt å endre det bare fordi jeg er i en fase, haha.

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R

 

Hvis jeg ender opp med å endre på sengegavlen min skal jeg så klart lage et innlegg på det. Jeg skulle jo egentlig det sist også, men jeg ble litt for opphengt i selve lagingen, haha. Ovenfor har jeg laget en liten kollasj med “wanties” fra mine to favoritter når det kommer til interiør. Jeg la også med tiger-kaffekoppen og gullskjellet som så mange har spurt om, som jeg har fra før <3

Vil dere ha flere slike innlegg? Jeg vet det er super random, sånn egentlig (girl, du blogger – ALT er super random). Det har seg sånn at jeg ligger knocked out i dag med papir i nesa og tårer i øynene, så da er det egentlig veldig hyggelig å sitte å skrible slike innlegg. Så gjerne gi lyd på om dere vil ha mer/mindre interiør, og hvilke type innlegg <3

15 kommentarer
    1. Interiør innlegg er gull! Elsker når du legger ut små detaljbilder fra leiligheten!

      Lurer på noe annet her nå egentlig. Jeg bor i Trondheim selv og har tenkt leeenge på å begynne å trene, ikke noe hardkjør, men bare sånn etter mine premisser i håp om å like det etterhvert. I tillegg er jeg ei flis, så litt muskler hadde ikke vært negativt. Aldri vært på treningssenter før så jeg er helt sykt redd (uten grunn vil jeg tro, men kan ikke noe for det). Lurer derfor på om du har noen tips? Du trener på 3T gjør du ikke? Noe som ikke passer lommeboka mi.. så har du i tillegg anbefalinger om andre treningssenter som du føler du har hørt mye bra om (og som kanskje ikke er så folksomt, i sentrum).
      Du er veldig kul, klem.

      1. så bra du liker de!! <3

        feeel you, det var akkurat sånn jeg hadde det da jeg startet å trene! noen andre treningssenter jeg har hørt er fra er Fresh, det er vel litt billigere? de har jo også flere senter man kan velge mellom om jeg ikke tar feil. <3 jeg vet også at 3t har spesielle medlemsskap feks. at du kan trene kun på formiddag eller kun på ettermiddag/kveld! da blir det billigere, men da må man jo tilpasse treningen litt igjen!
        et generelt tips er å huske på å at de aller fleste er opptatt av seg selv og sine ting på trening, og bryr seg mest sannsynlig ikke om hva du driver med. dette nailer du! <33

    2. Hei!
      Hvor har du kjøpt den koppen med pupper på som du la ut på snapstoryen din?
      Den var skamkul <33

    3. JA TIL MER INTERIØR!! 🤩🤩 Både interiør og klær er jeg veldig opptatt av iallefall. Gøy med andre ting også altså. Og random er alltid kjekt 🙂

    4. Malte soverommet i deco blue fra jotun! Sykt fin farge, og har aldri sovet så godt før, det utgjør virkelig en forskjell med mørkt soverom 🙌🏼

    5. Liker interiørinleggene!! Og hahah, på snap da du så på de «her går jeg tilfeldig, oi tar du bilde» bildene, hahaha. Gøy

    6. JAAA til mer interiør! Syns du har så fin smak, og jeg og typen kjøpte oss leilighet i Trondheim i jula og skal flytte inn om ikke så lenge, så trenger masse inspo 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg