VIL DU GRÅTE: GRÅT

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

H O O D I E    H E R    S H O R T S    H E R

Jeg er så jækla forutsigbar, har jeg funnet ut i dag. Hahaha. Jeg har nemlig fått knekken. Igjen. Var det ikke nøyaktig en uke siden jeg oppdaterte bloggen med at jeg hadde fått eksamensknekken, mistet trua på meg selv og følte jeg kom til å stryke? To dager før sist eksamen? Vel, her er jeg igjen, gitt! Og følelsen er like intens og ektefølt som sist gang. Forhåpentligvis er det bare følelsen av mangel på kontroll og usikkerhet på hva som kommer på eksamen, og ikke ekte følelse av stryk. Men akkurat nå føles det så sjukt sånn ut, mange kjenner seg kanskje igjen? Uff, det er virkelig ikke noe gøy – og etter en dag på skolen dro jeg hjem for å fortsette lesingen der, i håp om ny motivasjon i nytt miljø. Slik ble det ikke, og jeg endte opp med å felle noen tårer mens jeg lå i sengen og stirret i lufta. Kjæresten fikk trøstet ubrukelige, dramtiske meg da. Men det er digg å gråte litt også, og etter det fikk jeg faktisk lest litt til. Så anbefales: har du mye rastløshet, mangel på motivasjon og vil bare gråte: gjør det

Ellers dro jeg frem “fin-joggesettet” og stekte meg en grandis. Jeg har spart på joggesettet fordi det er så njudens, haha. Små gleder, ass. Forresten har speilrefleksen min blitt ødelagt, så det må leveres inn på reperasjon – så det kaaan være det blir litt mobilbilder de neste dagene, just so you know!

8 kommentarer
    1. Vet nøyaktig hvordan du har det! Det er bare å stå på. Prøv å ikke legg så mye tanker om hvordan eksamenen blir, det er ikke noe du kan kontrollere uansett. Tenk heller på det du kan kontrollere og gjøre noe me! <3

    2. Gråt nettopp en liten tåre for eksamen selv :´) Hatt 1 mnd på mappeeksamen/hjemmeeksamen og prokastinert som baaare det, vipps, innlevering på torsdag og alt jeg vil gjøre er å gi opp haha. Jaja overlever nok den som alle andre kriser i livet i eksamensperioden, og det gjør du også, stå på!
      Ha en njudens uke videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg