VINTERJAKKEGUIDE 2019 – MED RABATTKODER

 A N N O N S E  :  S W I M S  ,  N E L L Y ,   N A – K D ,   J U N K Y A R D ,  G I N A T R I C O T

Da har jeg endelig fått laget en vinterjakkeguide, etter masse spørsmål om det! Det er superlenge siden jeg har laget slike innlegg, husker jeg laget det hele tiden for noen år siden. Jeg har lett rundt på mine favorittsider på nett, og samlet mine favoritter nedenfor, før jeg avslutter med bilder av vinterjakkene jeg har selv. Håper dere som har etterspurt innlegget liker det! Nederst i innlegget finner dere rabattkoder som gjør at dere kan spare litt penger hihi

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

Starter med kanskje vinterens største trend innen vinterjakker, nemlig laaange boblejakker! Og jeg må si det er blitt en stor favoritt hos meg også, jeg har faktisk nummer 1 av de svarte selv (forteller mer om den nedenfor). Her har jeg samlet masse ulike farger, lengder og prisklasser – selv har jeg veldig lyst på en beige en da jeg syntes de er så utrolig fine. Så ja, her finner dere alt fra jakker til under tusenlappen til mer kostbare jakker! Så deilig med såppas lange jakker, det gjør det litt mer greit å gå utenfor døren om morgenen, når man går i en svær sovepose hahha

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

Også en veldig cute trend for vinteren – korte boblejakker! Disse former jo kroppen litt mer enn hva en lang gjør! Dere har kanskje sett knyte-varianten fra Nelly – superfresh, men kler ikke meg så godt, haha… Den sorte nummer 2 derimot er vel kanskje min favoritt her! 

 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 

 

Så til den klassiske parkasen! Her er alle variantene med faux-fur på kragen. Har selv hatt parkasene fra Svea for mange år tilbake, og fungerer absolutt som en vinterjakke! Kjæresten har også hatt Aplha Industries før, så det er også et merke med gode og varme jakker. 

 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

“Pelsjakker” er kanskje ikke helt i vinterjakke-kategorien, men for meg er den det da jeg liker å bruke det når jeg er ute på byen på vinteren! Syntes det er risky å ha med dyre vinterjakkene mine rundt på byen, både med tanke på stjeling men også søling. Pluss at det er jo så fint med en stor digg teddy/pelsjakke over kjolen. Som dere kanskje vet har jo jeg hang up på teddy om dagen, det vises kanskje på kollasjen over også hahaha. Men ja – selv syntes jeg kåper fungerer på vinteren, man må bare huske skjerf, hansker og kanskje en liten tykkstrømpebukse i veska! Viktig å kle godt på seg når man er ute 🙂

 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

 

Dette blir også en liten “mellomkategori”, da jeg finner at disse jakkene ikke fungerer på de kaldeste vinterdagene i løpet av sesongen. Men har fått såååå mange spørsmål om den sorte aviator-jakken min (som nr. 2), så da tar jeg med mine favoritt aviator-jakker! Min sorte er supergammel fra Zara, men er identisk til nummer 2. Den er faktisk overraskende varm, og har jeg en ullgenser under og godt med klær på resten av kroppen fungerer den i minusgrader. Anbefaler å kjøpe disse jakkene litt større, slik at man har plass til godt med klær under – pluss at de ser kulest ut når de er litt oversized syntes jeg, hehe!

 

Så tenkte jeg å vise hvilke vinterjakker jeg har! Faste lesere har vel fått det med seg fra før, men pleier alltid å få spørsmål om hva jeg bruker på slike innlegg, hehe. 

Dette er da jakken fra over i kollasjen – min “sovepose”-jakke, som dere finner her. Har fått veldig mange komplimenter for denne jakken når jeg har brukt den, og den er superkul. Man får ganske mye jakke for prisen (1000,-) og kan nok funke som vinterjakke hele året om du kjøper den stor nok til å kunne ha ull under. Den har vært perfekt til være ute nå, og blitt mye brukt hos meg hihi. Jeg har den i XS/34

 

 

SWIMS DAVOS I SORT HER

SWIMS DAVOS I GRØNN HER

 

… Men det er nok disse jakkene jeg blir å bruke mest i vinter! Dere vet jo hvor glad jeg er i Swimsjakkene, og jeg er så utrolig heldig at jeg har den i både sort og grønn. Hands down er dette den beste vinterjakken jeg har hatt noen gang. Den er så deilig og jeg gleder meg til å ta den på om morgenen, haha. Nei om dere vil investere i en skikkelig varm jakke kan jeg på hånden med hjertet anbefale denne. Grønnfargen jeg har er ikke den som er linket tho, da det er fjorårets farge! Men den sorte er den samme. Jeg har både den sorte og den grønne i størrelse small! 

Ooog som jeg skrev på Instagram i går har BAG faktisk et jeskla bra tilbud going on AKKURAT nå! De har satt ned hele nettbutikken 20%, som betyr at dere får 20% på Swims-jakkene også!! Det er nesten 1200,- i rabatt som er en sjukt bra deal – klikk her for å komme til tilbudet <3 

 

_  A N D R E   R A B A T T K O D E R  _

Da jeg skrev dette innlegget i dag har jeg ikke hatt tid til å skaffe noen rabattkoder, så jeg har snoket litt rundt for å se om jeg fant noen andre, hehe. Og jeg fant faktisk gode rabatter på både Nelly og NA-KD – for å få 20% på NA-KD klikker dere her og bruker koden stuko-deal i kassen. Og for å få 25% på alle NLY Brands klikker dere her og bruker koden VIP25. Det betyr at over halvparten av jakkene i dette innlegget er å få til rabattert pris nå! 

14 kommentarer
    1. Hei! Vurderer kjøpe den lange svarte boblejakka du selv har, ser du skrev str men hvor høy er du? 🙂 Bare til referanse, hilsen lav jente

    2. Den sorte Swims jakken din ser blå ut på bilde her på bloggen og på nettsiden. Er dette lyset eller den mer blå enn sort i virkeligheten?

    3. Hei! Fin guide <3

      Jeg prøver å åpne jakke nr 7 på den første bildeserien. Fra Nelly i beige, men lenken fungerer ikke.

    4. Hei! Jeg kjøpte nylig swimsjakken (den svarte du har) på nett og har nå fått den. Er din også ganske tynn? Sammenliknet med andre «boblejakker» jeg har hatt så har denne en god del mindre dun. Ble litt redd for at den ikke skal holde når det blir 10-15 minus…

      1. heihei! <3 hmmm nå ble jeg litt i tvil – jeg syntes ikke min er tynn, nei. men den er jo mye lettere og "fluffy" inni enn feks Cedrico-jakken min som var veeeldig kompakt og "tung". hvis jeg var deg ville jeg prøvd å oppsøke en forhandler som selger Swims for å måle med de andre jakkene (eventuelt sjekke med noen du vet har samme jakke), for så å se om det er en feil med jakken, for da får du garantert byttet den hos BAG <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg