VIPPESERUMET JEG BRUKER

A N N O N S E   X – L A S H

Hei og hå alle, håper torsdagen deres er fin! I dag tenkte jeg å skrive litt om vippeserumet jeg bruker. Jeg fikk det tilsendt av XLASH i april i fjor. Jeg skulle egentlig teste Eye Gel Padsene dems som jeg senere har skrevet om flere ganger (disse her), men startet også å bruke vippeserumet for å teste det ut. Jeg har avventet med å skrive noe om det, da jeg ville teste det skikkelig ut først. Så nå, snart et år senere, sendte jeg mail til XLASH om vi skulle kjøre en collab igjen!

 

F O R   2 5 %   O F F   H E L E   N E T T S I D E N  

B R U K   K O D E N 

ANNA25 

G Y L D I G   U T  3 1 . M A I

 

Etter såppas lang tid bruk fikk jeg sjekket ut det jeg ville om serumet. Jeg merket litt forskjell på lengden på vippene allerede etter ca. 1 mnd, men etter 2 mnd merket jeg “full” forskjell, om det går å si?? Hahha! Det skal sies at jeg har ganske lange vipper naturlig, men med dette fikk jeg det lille ekstra, og er sååå fornøyd. Jeg brukte et annet merke vippeserum for 3 år siden (et serum som jeg tror mange andre også har prøvd), men med det fikk jeg aaaalt for lange vipper, pluss at alle vippene datt ofte av samtidig og plutselig satt jeg med kortere vipper enn jeg har naturlig i flere uker. Det ville jeg _ikke_ at skulle skje igjen, derfor sluttet jeg med serum i noen år. Men så så jeg flere svenske influencere jeg følger hadde brukt dette og var fornøyd, så da ga jeg det en sjanse!

Vippene mine ble som sagt lengre, jeg har for eksempel gått opp to størrelser i “padsene” man bruker når man tar vippebøy. Jeg har heller ikke opplevd at noen blir meeeegalange sånn at det bare ser rart ut, pluss at jeg personlig opplever vippene mine til å oppføre seg litt mer i “normal” syklus nå enn ved det serumet jeg brukte før. Også er alle ingredienser i XLASH godkjent av EU-lovgivningen

 

_   F Ø R   _ 

Dette bildet er tatt 27 februar 2019, altså to år siden! Her brukte jeg ingen serum, og her er vippene mine naturlig med maskara på. Jeg finner dessverre ingen gode før-bilder uten maskara på

 

_   E T T E R  _

U T E N   M A S K A R A :

Hehe ja jeg har et øyenbrynshår som står rett ut (faktisk har jeg flere hahaha)

 

M E D   M A S K A R A :

(Hahhaa dette bildet tho) 

Som dere ser er vippene en god del tettere, lengre og selv ser jeg i hvert fall stor forskjell! Jeg må påpeke at jeg tok vippebøy forrige uke, som gjør at vippene mine er litt sortere på “uten sminke”-bildene enn de er naturlig (og litt mer bøyd så klart haha).

Dere finner serumet på 3mlher, og serumet på 6ml her. Selv har jeg hatt min flaske på 6ml siden april i fjor da jeg fikk det, så mitt har vart snart et år og er enda ikke tomt! Men om man vil starte med en mindre flaske kan jo 3ml være lurt.

Ellers, som jeg så vidt nevnte ovenfor er det jo XLASH som har mine favvvvv eye pads. Jeg har vist disse flere ganger på Instagram – det er gelpads man legger under øynene som bare heeeelt nydelig. Mitt beste tips er å ha de stående i kjøleskapet til en hver tid. Når man da tar de under øynene vil man aldri ta de av, haha. Jeg har faktisk brukt de noen dager på mine trøtteste morgener på tidligforelesninger, bare for å føle at jeg våkner litt. Ellers er de suupre til spanights, eller når man bare vil føle seg litt kvikkere og freshere. Så de gjelder også da rabattkoden på om man skulle være fysen! Dere finner de her.

3 kommentarer
    1. Heyo! Blir det ekstra moms når man handler fra denne siden? Vippene dine så helt sjuuukt flotte ut, me want

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg