VORS TIL VORS

Hei alle sammen og … god mandag! Min mandag er egentlig langt i fra god, men men. En skikkelig klassisk mandag rett og slett, hvor alt som kan velte velter, alt som kan søles søles, alt som kan mistes mistes og alt som kan gå galt: går galt. Jeg startet dagen ute hvor jeg gjorde et par ærender, og nå er jeg trygt hjemme igjen. Kjenner at en sånn dag som dette er det bare greit å holde seg inne, haha. Regnet pøser også ned i tide og utide, så det frister ikke akkurat å gå ut igjen heller.

I helgen feiret vi enda en 25-årsdag i gjengen! Det er jo en semi-stor dag, så da er det gøy å lage litt stas av det. Karen hadde invitert til middag ute, etterfulgt av litt vin etterpå – noe som vi gjorde en aldri så liten overraskelsestwist på. Alle som hadde mulighet fikk i oppgave å invitere til temavors! Så vi bevegde oss hele tre ulike plasser, og hun ble like overrasket for hver gang, haha. Veldig gøy – og noe jeg absolutt kan anbefale, om det så er overraskelse til en bursdag eller om man alle sammen planlegger det sammen. I temaet kan man legge hva / hvor mye man vil i – om det er pynting av leilighet, kostymer, drinker, mat, opptredner eller quiz som står til temaet.

 

Hahha her er det ei som tydeligvis ble pinlig berørt av noe

 

Fine fine jenter

 

Sjæl gønnet jeg et aldri så lite kvinnelig power-tema!

Ellers tenkte jeg å prøve å steppe opp blogg-gamet litt igjen. Siden jeg kom hjem fra ferie har det bare vært veldig lite inspirasjon å hente, haha. Men nå begynner jeg å savne å oppdatere her inne hver dag, så forhåpentligvis finner jeg litt inspirasjon i regn og gråvær fremover, haha! Håper dere får en fin mandag alle!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg