VRENGEJAKKE OG RABATTKODE

A N N O N S E   N A – K D

  

G R Ø N N   T E D D Y J A K K E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Noen bilder fra forrige ukes hyttetur – denne jakken går faktisk an å vrenge så får man en helt ny jakke. Noe som var veldig nice da det ble litt kjøligere ute og jeg begynte fryse, og vrengte den så jeg fikk teddystoffet til huden. I like it

 

B R U K   K O D E N 

ANNAIS15

F O R   1 5 %   O F F 

H E L E   N A – K D . C O M

 

Ellers har jeg en kode på NA-KD som dere ser ovenfor, den er gyldig i èn uke fra i dag og gir dere 15% off hele nettbutikken. Selv skal jeg bestille meg halsen på nummer 4 på kollasjen under som jeg så kom inn her om dagen. Så fin!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

Selv har jeg akkurat hatt online matteforelesning, og skal straks hive meg rundt for litt fysikk før det bærer på skolen. Håper alle har en finfin dag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg