WAGS

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R  ,   S O L B R I L L E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

Tittei! Disse bildene er faktisk ikke fra i dag, men fra forrige uke da vi satt ute og nøøyyyt en liten øl (eller fire) og pasta. Men jeg slenger de ut her i dag, da det er akkurat det jeg skal gjøre nå, haha. Jeg hadde egentlig planlagt en rolig familiekveld, men det ble plutselig en tur ut for å spise med vennegjengen. I morgen er det opp tidlig for å skrive ferdig og levere første eksamen (!!!), så forhåpentligvis er jeg hjemme igjen i rett tid, høhø.

I dag dere, har jeg vært på fotballkamp. Og lest. To ting jeg egentlig ikke syntes er sååå gøy, men som må gjøres, haha. Kjæresten er jo ivrig fotballspiller og da må jeg jo være supportive fotballfrue. Jeg fikk med meg mine fellow wags også, og da blir det jo en fryd. Men nå må jeg kjappe meg å få på meg noe lerver (som de kaller klær i Brønnøysund) og stikke. Ha en fin kveld! <3

4 kommentarer
    1. Så fine bilder <3

      Bladde gjennom arkivet ditt og kom over den «Evolution of Annais» fra 2016 – kunne du lagd en oppdatert versjon? Hadde vært så kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg