WTF-MOMENT

A N N O N S E L E N K E R   J U N K Y A R D 

 

H O O D I E    H E R

B U K S E    H E R

 

KODEN ANNAIS20 GIR DERE 20% OFF HELE JUNKYARD VED KJØP OVER 500,-!

  

Et pro tip til dere på denne torsdagen (eventuelt når ellers dere leser dette): Hør igjennom alle de gamle sangene til Rihanna. Og da mener jeg alle! Alle albumene, ELSKER DE! Shaitan det er så mye BRA der, og hvor sinnsykt mye minner jeg har til hver og en sang. Hele ungdomstiden min finnes seriøst i “Loud”, “Talk That Talk” og “Unapologetic”-albumene. Så det har vært soundtracket til denne dagen, og kjenner det skal være soundtracket til resten av uken også.

I dag hadde jeg tidlig forelesning, og: hadde god tid på morgenen????? Jeg gikk tur med Melis OG spiste frokost (det rekker jeg aldri) før jeg dro i forelesning klokken 8, og da følte jeg meg voksen i 2 nanosekund, før jeg kom på skolen og måtte stupe i en iskaffe fordi trøttheten kom snikende over meg. Jeg dro rett på trening før det var hjem å jobbe litt – ser dere hvor fin jeg er på håret? Jeg har gjort det selv! Jeg skulle teste ut et produkt jeg skal ha et samarbeid med neste uke, og er så stolt og fornøyd med resultatet, haha. Når jeg har nyvasket hår er det vanligvis stritt og flatt som en pinne, men i dag kan jeg slenge på håret med mine egne lille hollywood blow dry

Tenk det. Nå har jeg fortalt at jeg har gått tur med hunden og spist frokost før skolen, samt fikset håret etter trening og det er dagens høydepunkt. Tenk at jeg har en blogg jeg driver og forteller folk slike ting . Wtf !!

10 kommentarer
    1. Sjuuukt fint sett, har hoodien sjøl! Lurte derfor på hvilken størrelse har du i buksen? Og hvor tight er den typ nede på beina? Og er den lang? Lool litt mye spørsmål her sorry <3

    2. Jeg må bare si at jeg synes det er nydelig at du har en blogg du kan fortelle oss sånne ting i ❤️ Blir alltid så glad når det har kommet nye innlegg, og hverdagslige innlegg som det her er en av favorittene mine! God helg fineste Anna 💕

      1. haha jeg og syntes det er helt fantastisk! <3 er bare så rart når man virkelig tenker over det, men glad dere (eller i hvert fall du haha) liker det <3 god helg fine du

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg