ZOOLOGISK HAGE

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S  /   R O Y A L   D E S I G N

.    H E R     2  .    H E R     3  .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R   

7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R    1 3 .    H E R

 

Jeg tenkte å dele noen wanties med dere, som jeg har funnet på diverse nettsider! Alle koppene, badematten, tekruset og det grønne fatet må jeg ha – men har også veldig lyst på alt annet. Når jeg ser det ferdige resultatet av kollasjen ser jeg jo at jeg åpenbart har en visjon om å gjøre om leiligheten til en zoologisk hage, haha. Jeg så faktisk akkurat en serie som omhandlet Gianni Versace, så mest sannsynlig har jeg hentet inspirasjon fra hans liv og mansion i underbevisstheten? Jeg elsker gjenstander som de ovenfor, som er en liten eyecatcher og ikke helt som det vanlige, plaine. Jeg har veldig lyst å kjøpe meg tigerputen også, men den er jo ganske stiv i pris så vi får se… Sofa blir det nok ikke med det første, men syntes denne var så fiiiin <3

I dag har jeg sen forelesning, så dagen så langt har gått til jobb. Siste innspurt av regnskapet skal gjøres, samt jeg har noen ideer i hodet på nye innlegg. I dag er jeg en sminkeløs, skjollete selvbruningsfiasko, så håper dette interiørinnlegget er hakket mer inspirerende enn hva jeg er (ser ut) i dag. Haha – ha en fin onsdag alle sammen!!

6 kommentarer
    1. Omg de undressed-tekoppene 😭 Så sjukt fine!! Elsker litt jungeltema, ikke noe minimalisme her i gården så alt det der var helt min stil. Elsker farger, forskjellige teksturer og maaasse planter. Gleder meg til å kjøpe egen leilighet, blir så gøy å innrede slik som jeg selv ønsker.

      Ville bare også si at bloggen din er en av de tingene som gir meg litt ekstra glede i en tung hverdag. Alltid så forfriskende, morsom og ærlig! Samme med podden. <3 Du er kul <3

      1. ahh de er så sjuuukt fine, jeg tenker å kjøpe skålene også, hahha… <3 helt enig, ingen minimalisme her heller, haha!!! åå din fine fine person. tusen takk. håper det blir bedre snart <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg