BARE MEG SELV I FEEDEN

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

God kveld i stuggu alle dere som enda leser blogg!! Haha selv skulle jeg ØNSKE flere blogget fast enda, av de jeg følger på bloglovin er det bare meg selv som kommer opp i feeden (og jeg elsker å lese blogg). Men men jeg setter i hvert fall veldig pris på at det enda folk som liker å lese blogg, da jeg selv liker veldig godt å blogge i hvert fall haha

Helgen min besto egentlig kun av digg mat, venner, familie, og å sove lenge. Veldig deilig! Jeg var også en del på p3 aksjonen som var i Trondheim, hvor jeg dro på konserter etc. Helt alene eller med folk – elsker å sitte å se på konsert på en så chill måte!! På søndag gikk jeg også med bøssebærer, så det var en veldig fin dag. En skikkelig søndagstur men med ekstra mening, det er jo ikke feil!!

J A K K E   L E X I N G T O N

S K J O R T E   Z A R A

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

S K O   N E W   B A L A N C E

 

I dag var det tilbake på jobbet, med et møte i byen, som egentlig var en fin start på uka. Innså også at jeg plutselig var *så blogger* da jeg dro innom en blomsterbutikk å kjøpte 3 buketter på vei hjem, for så å stå på badet å ta bilder av det når jeg kom hjem. Hahhaa is this my life now

 G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

Men det ble jo veldig fint da hahah!!! Jeg har egentlig hatt lyst på bomullsplante på badet siden jeg pusset det opp, og nå ble det jaggu meg. Ellers har det vært kjedelig ikke nevneverdige ting som ellers – jobbing og trening. Liker at jeg sier at det ikke er nevneverdig når jeg nevner det i typ hvert blogginnlegg når jeg ramser opp hva jeg har gjort (:

H U S K   R A B A T T K O D E N 

annais20

F O R   2 0 %   O F F   B I K   B O K

G Y L D I G   U T   I   M O R G E N ,

( 2 6 . 1 0 . 2 1   K L O K K E N   2 3 . 5 9 )

 

Tenkte også å tipse om rabattkoden på Bik Bok, da den går ut i morgen (ved midnatt)! Koden ovenfor gjelder jo da på hele nettsiden, men dere får jo også 20% på fysisk butikk ved å bruke strekkkoden, legger den ved nederst i blogginnlegget

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Nåå sitter jeg og venter på at kjæresten skal komme hjem med sjalottløk og chili, da det er det eneste jeg venter på for å fortsette med trøffelpastaen jeg skal lage i kveld. Har delt oppskrift før, men dere finner den her. Men i dag skal jeg bruke trøffelpasta i stedet for vanlig pasta, i tilegg til trøffelsalami hahaa så det blir virkelig trøffelbonanza

Strekkoden viser dere bare til de i kassa så får dere 20% off kjøpet deres!

18 kommentarer

Siste innlegg